Khamis, Februari 11, 2010

Kenyataan Zulkifli, kenapa DAP berdiam diri?

Biasanya tindakan berdiam diri dilihat sebagai tanda bersetuju dalam sesuatu perkara. begitu juga apa yang berlaku dalam DAP.. apabila DAP mengakui dengan 'diam' terhadap isu yang di katakan Zulkifli.

Timbalan Pengerusi DAP, Dr. Tan Seng Giaw berkata, kecaman Zulkifli juga bukannya sesuatu yang penting untuk diambil kira oleh pihaknya. "Manusia memang banyak mulut, kita pun tak boleh nak tutup mulut orang yang mengata kita.

"Bagi saya ini (kecaman Zulkifli) tidak penting sama sekali,". Rakyat nampak kebenaran yang dikatakan Zulkifli terhadap DAP. DAP tidak mahu mengulas kerana ianya membangkitkan lagi perbincangan terhadap salah laku DAP. Contoh seperti kes pusat penyembelihan babi di Kedah dan peletakan jawatan bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, Fairus Khairuddin sebahagian contoh tindak-tanduk DAP sebagai "duri dalam daging" bagi pakatan pembangkang.

Ini adalah kebenaran.. tindakan tidak mahu mendengar aduan dan pandangan pemimpin pasti akan memberi kesan buruk kepada Pakatan.. ini menunjukkan Patakn tidak mahu mendengar pandangan rakyat dan Pakatan tidak boleh dikritik.. jadi tindakan berdiam diri ini menunjukkan DAP mengakui salah laku DAP.. Ini semua telah dikatakan oleh ramai pemimpin Pakatan Rakyat.. DAP tidak boleh dikritik..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda