Popular Today

Rabu, Februari 10, 2010

Peguam hebat ANuwar minta tangguh lagi!!.. apa sudah jadi!

Sudah masuk hari ke-enam, kes ditangguh lagi.. kerana isu remeh... apa sudah jadi.. soal balas kepada Saiful masih belum berjalan. Saiful pula dah diugut bunuh..

Perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim ditangguh sehingga 18 Februari ini untuk keputusan terhadap permohonan Anwar agar Hakim Mohamad Zabidin menarik diri daripada mendengar prosiding. [rujuk sini]

Nampaknya ANuwar suka lah sangat dapat menangguhkan perbicaraan.. boleh beliau lari ke luar negara sekejap untuk berjumpa 'god father' beliau... kemudian boleh lah buat sidang media itu dan ini, salahkan orang tu dan ini.. tapi dia sendiri mahu lari dari perbicaraan..

Peguam hebat ANuwar, Karpal pula masih membincangkan isu remah, kes hakim tak ambil perhatian terhadap utusan. Sedangkan Utusan hanya melaporkan apa yang berlaku perbicaraan... takkan setakat itu sahaja 'level' peguam hebat ANuwar.. nak tangguh-tangguh perbicaraan.

Selepas hakim ditukar (kalau ditukarlah).. apa agaknya alasan nak minta tangguh lagi... ANuwar tak de buah ke... asyik nak tangguh sahaja perbicaraan...

Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden, yang mengendalikan perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, dakwaan menghina mahkamah oleh akhbar Utusan Malaysia adalah remeh.

Beliau berkata, berdasarkan nota keterangan yang dibekalkan oleh mahkamah, ternyata menunjukkan saksi pertama dan pengadu dalam kes liwat Anwar, Mohd. Saiful Bukhari Azlan adan menyatakan bahawa “dia tidak rela diliwat lagi”.

Ini secara langsung, katanya, menunjukkan asas kepada permohonan Anwar bahawa Utusan Malaysia telah menghina mahkamah adalah tidak benar. [rujuk sini]

Bukan setakat melemparkan dakwaan palsu, bahkan Anwar dan karpal Singh sepatutnya memohon maaf kepada Utusan Malaysia...

Jadi hari ini kita minta utusan buat saman malu terhadap ANUwar Aljuburi dan Karpal Singh kerana membuat dakwaan palsu..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Utusan Malaysia tunggu apa lg ,saman Al-Juburi dan Karpal Sigh !!!!!!

ClorocBleach

zedmagel berkata...

Salam Bro Aspirasi,

Apa tindakan BPM terhadap nasib saudara Jeffry Daimen?

Tanpa Nama berkata...

PATUTLA PARTI KEBANGSATAN MELAYU UMNO AKAN TUMBANG..FITNAH DH JADI MAKANAN..NANTI KAU TAULA MCMANA BILA DH TUMBANG

Kongsi Link Anda