Rabu, Mac 17, 2010

Edisi PKR diliwat DAP : Kubur Cina diutamakan, Universiti Melayu dikuburkan!!!






kalid dan hilang akal.YBK mahu melaksanakan projek pembinaan kampus UITM serendah.dengan projek ini dapatlah pihak YBK memberikan makan dan pakai secara percuma untuk beratus anak yatim yang dalam tanggungan mereka.

usaha membela bangsa tidak dipedulikan. YBK dilanyak segila mungkin oleh kalid gagap.

pada masa yang sama,kalid gagap mengutamakan kepentingan bangsa lain. dia memperuntukan sejumlah besar tanah di selangor untuk membina jirat (kubur mega) cina..

dokumen ini kami (bloger jalanan) dapat melalui sumber dalaman. bertujuan hanya mahu meranapkan pakatan daripada memerintah selangor pada pru ke 13.

ada orang sudah kepanasan bila aku keluarkan artikel kias, kias yang kononnya kami bloger jalanan dapat RM50 juta daripada najib dan muhyidin.

aku mahu buat sedikit pengumuman. aku bukan ahli umno pun. ini blog independent.

ah peduli apa aku dengan penghargaan umno. soal melayu soal islam bukan perjuangan mutlak parti,ini perjuangan semua umat. semua orang punyai hak memuji dan menegur. .

buat masa ini fokus perjuangan aku mahu lingkupkan pakatan selangor. samada pihak umno setuju atau tidak dalam segala serangan kami itu bukan masalah aku.

samada kamu sakit bila aku balun umno itu juga bukan persoalan aku. jelas umno masih lagi dalam denial syndrome,menafikan kekuatan media blog sebagai sayap baru yang boleh menunggang terbalikkan pakatan.

takde hal bagi aku. aku cakap macamni pasal aku dah kehilangan seorang lagi rakan bloger yang hebat,..analisa kumbang. beliau telah istihar tak lagi aktif menulis blog.

kumbang ni budak je, tapi otaknya lebih tajam daripada si bloger pujaaan umno. siang malam naik motor cari bahan berita.

kumbang suara anak muda,suara bukan umno macam kami yang fokusnya hanyalah mahu menumbangkan pakatan haram.

umno sekali lagi mengulangi kesilapan sepertimana yang mereka lakukan pada pru ke 12, memandang remeh keupayaan media blog.hmmmm..nombor 1 dan 2 umno sedang mengulangi kesilapan lampau

Sumber: GAP

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda