Khamis, April 15, 2010

ADUN Bakar Arang : PKR S*ck!!!



PKR ni parti dah nak mampus... ramai dah pemimpin PKR yang tinggalkan parti ni.. sama macam Pemimpin parti ni.. dah nak mampus tapi tak sedar diri...

Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Bakar Arang, Kedah, Tan Wei Shu hari ini mengumumkan keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menjadi Adun Bebas kerana kecewa dipergunakan untuk kepentingan individu tertentu.

Sah PKR .. Memang dah dasar parti Yahudi ni.. suka fitnah dan menyalahkan orang lain..

Kalau dah pemimpin peringkat tertinggi pun hilang keyakinan terhadap PKR khasnya kempimpinan mereka.. maka rakyat patut juga meninggalkan PKR...

Jika sorang pemimpin tinggalkan sesuatu parti, biasanya memang ada yang tak kena.. tetapi jika ramai pemimpin yang tinggalkan sesuatu parti.. ini membuktikan parti ini pasti parti bermasalah... penuh nanah dan kudis...

Selamatkanlah diri anda dari kudis dan nanah ini.. jangan biarkan diri anda juga berkudis!!!

2 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Bro, akan tiba masanya PKR berkubur.... tanah kubur PKR bermula di Hulu Selangor...

hanizam berkata...

letak calon luar sekadar tangkap muat je...kalau tak letak takut BN menang dan dapat kerusi tu free-free lak...

kita tengok jelah kesudahan PRK Hulu Selangor ni nanti..

tapi Bn jangan terlalu yakin akan memang, takut memakan diri...

Kongsi Link Anda