Selasa, Ogos 03, 2010

Panas : Ezam akui Anwar memang meliwat!!!



Sungguh mengejutkan, inilah kali pertama dengan berani dan secara terbuka YB Ezam mengaku bahawa Anwar memang meliwat.

Pendedahan ini disebutkan semasa ceramah beliau di program Ceramah Perdana di Kluang baru-baru ini dihadapan 500 orang tetamu anjuran Pemuda UMNO Kluang.

Ezam menegaskan memang dia marah, tetapi beliau tak fitnah."Tetapi prinsip kita, kita tak fitnah, saya marah dia, betul, saya maki dia betul, tetapi saya tidak fitnah, bila saya kata dia khianat dia memang pengkhianat, bila saya kata dia peliwat, dia memang peliwat"

Beliau berkata apa yang dia belum pernah kena bagi mempertahankan Anwar, semua dia dah kena.

"saya dah lalui semua, pukul, sembur, gari, lokap.. sebab apa.. sebab bela banduan, bukan bela dia sebagai Timbalan Perdana Menteri". "Saya bukan bela masa dia nak jadi perdana Menteri, sekarang ini ramai yang membela dia, yang saya tidak pernah nampak dahulu pun ada, dari Johor, Chua Jui Meng, mana dia dulu, masa Anwar jadi banduan?!! Zaid Ibrahim, mana dia? sekarang panglima, panglima apa?

Ezam menegaskan beliau meninggalkan Anwar kerana Prisip sebagai seorang Islam dan beliau tidak pernahpun dapat duit sebagaimana yang dituduh oleh Anwar.

Beliau menambah semasa pembebasan Anwar 2004, perjuangan Anwar telah berubah. Walaupun diminta untuk selesaikan agenda kelompok anti Islam dan anti melayu yang dalam PKR.. "apa Anwar jawab, tidak, tidak. aku duduk dalam jail yang bebaskan aku puak-puak ini, diaorang yang round satu dunia, humanright.. kelompok-kelompok Melayu boleh buat apa, I duduk dalam jail, puak Melayu boleh buat apa, menjerit kat kampung sahaja, kelompok PAS boleh buat apa.. takbir je..."

Namun yang paling penting ialah alasan utama Ezam meninggalkan Anwar. Kata Ezam "sekarang saya nak bagi tahu satu Malaysia. Sebenarnya saya tinggalkan Anwar walaupun ada sebab politik yang lain, tetapi yang paling penting saya tidak boleh kompromi hingga hari ini kerana Allah Taala memberi saya satu kebenaran melalui Isterinya wan Azizah yang Anwar betul-betul meliwat. Kalau saya berbohong saya cabar Wan Azizh untuk pilih mana-mana masjid atas muka bumi ini untuk saya bersumpah"

Jika dahulu ramai mempertikaikan YB Ezam menginggalkan PKR dan apatah lagi lebih ramai pertikaikan beliau masuk UMNO, namun kini sudah jelas siapa dia Anwar sebenarnya.. liwat itu bukanlah fitnah yang dibuat-buat tetapi memang Anwar membuat perbuatan meliwat dengan diakui oleh wan Azizah. Namun demi politik, Wan Azizah terpaksa menutup kebenaran tersebut.

Sudah sampai masanya kebenaran teserlah, berapa lama lagi Anwar boleh menipu.. sekiranya datang yang hak maka terhapuslah kebatilan...

4 ulasan:

C L J berkata...

Itu dia. Cabaran Ezam tu cukup hebat. Yang kena menyambutnya ialah Wan Azizah. Pilihlah Wan Azizah nak buat kat Mesjid mana. Pilihlah sendiri.

Tetapi kalau nak diyakini oleh seluruh umat Islam kena sama sama sumpah lah. Lepas Ezam sumpah bahawa dia dengar sendiri dari mulut Wan Azizah; Wan Azizah pula sumpah nak kata apa apa pun.

Tetapi akuan dalam sumpah syarie tu kena betul betul lah; takut nanti dan dan tu juga berlaku pernyataan dari Allah.

Janganlah lupa lak bahawa ada janji Tuhan bahawa Tuhan akan tunjukkan kebenarannya di atas muka bumi ini.

Janganlah tak tahu lak cerita dimana ada seseorang bergelar ulamak selepas dia bersumpah dan pengakuannya itu adalah bohong. Dia berasa mual nak muntah, masuk tandas dan tak keluar dan akhirnya didapati mati dengan mukanya tersembam dalam mangkuk tandas.

Bersumpahlah untuk membuktikan yang benar; tetapi jangan lak berbohong.

Tanpa Nama berkata...

Alah Kak Jijah pelakon murahan, sama jugalah macam Sang Suami barua Yahudi lahanat, tak akan berani bersumpah, akan beri alasan 1001 malam, bersumpah tak Islamik lah, dan alasan yg lain2, inilah pelakon drama mama, seperti Sang Suami kena papah nak berjalan lah, tulang belakang sakit lah, tengkong pakai bengkong lah, kena arsenik lah, kena suntikan HIV lah, ancaman pembunoh upahan 007 lah dan terus melarikan diri ke Duta asing, tetapi tinggalkan Sang Isteri dan anak2, inilah Suami contoh. Rakyat naik meluat tengok muka Kak Jijah dan Snag Suami barua Yahudi lahanat yg sudag bergelumang dalam nyondol menyondol macam babi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang jubor, boypren2, jantan2, pembancuh2 kopi dan isteri2 orang. Kak Jijah sanggup bersengkongkol hanya kerana kemewahan hidup dari wang haram jadah Yahudi lahanat, rumah besau, kereta besau, katil besau, jamban besau dan angan2 besau nak jadi 1st lady. Ingatlah azab Allah sungguh dahsaht dan tiada siapa yg dapat melarikan diri. Tunggu sajalah Kak Jijah dan Sang Suami barua Yahudi lahanat pasti tiba.

Tanpa Nama berkata...

fuhhh....power3....dasat3....caya bebb.

zek

pakteh adam berkata...

Alhamdullillah.

Akhirnya Ezam bercakap.Orang yang pernah satu masa dahulu paling rapat dengan BABI dan berkorban apa saja kerana BABi.

Tapi sayang bahawa minda minda yang diharap untuk berfikir diatas kenyataan daripada Ezam itu tidak lagi boleh diubah.

Ini juga tidak membawa apa apa kerana kita di perintah oleh mereka yang mempunyai ketakutan yang sama seperti BABI. "CINA YANG TOLONG AKU".....!!!

Lihat sajalah pada kelembutan tak bertempat Hishamudin, talam dua muka KJ dan banyak lagi pengkhianat bangsa didalam UMNO.

Kongsi Link Anda