Popular Today

Sabtu, Oktober 16, 2010

Gempar : Lim Kit Siang akan bawa usul 'Paria' ke Parlimen

KIta teringat dahulu mengenai isu Pengetua yang menjadi panas kerana dituduh sebagai rasis.

Berikutan itu.. banyak pihak yang menuntut kerajaan mengambil tindakan tegas samada MCA, DAP, PKR.. termasuklah si bapak rasis Lim Kit Siang berkata akan membawa usul pengetua Rasis itu ke parlimen [rujuk sini]...

Kata bapak rasis " "Ini menunjukkan bahawa mereka tidak mempunyai kuasa politik atau prinsip yang betul untuk mengatasi masalah rasis,".. wah.. wah.. wah..

Bapa rasis cakap tentang Kuasa politik yang membuta tuli tanpa siasatan dan prosuder pelaksanaan.. kerana dalam kerajaan ada prosuder perli diikut sebelum sesuatu tindakan diadakan..

Sekranag ini berlaku pula rasis di dalam Pakatan.. apabila pemimpin kanan Pakatan lebih tepat lagi Naib Presiden PKR.. yang bakal bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR...

Khamis lalu Gobalakrisnnan mendedah dendam lamanya terhadap Azmin kerana memanggil beliau ‘ pariah ’ dalam satu mesyuarat parti itu beberapa tahun lalu.... wah dahsyat... ini berlaku dalam parti yang kononnya tiada perkauman dan demokrasi..... PIIIIrah!!!

Mana dia kuasa politik yang bapak rasis ini laungkan... 

Mana dia Lim Kit Siang... tidakkah Bapak Rasis ini patut minta isteri aljuburi.. wan Azizah untuk siasat perkara ataupun bawa usul ini dalam parlimen kerana terdapat ahli Parlimen Pakatan mengggunakan perkataan rasis menghina kaum India.... kenapa masih tiada tindakan lagi terhadap pemimpin yang rasis seperti ni..

Inilah bukti hipokrit pemimpin Pakatan Rosak.. jika mereka mainkan isu rasis mereka hanya berdiam diri.. tetapi jika pihak lain isu rasis mereka akan bising.. minta tindakan itu dan ini... inilah politik sempit yang hanya minta simpati rakyat semata-mata bagi mendapatkan undi.. bapak pembohong... big fat liar!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Isu pasal paria nie isu perkauman..

Azmin perlu diambil tindakan...

Haha... ludah ke batang hidung sendiri....

tamingsari
http://blogtamingsari.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

mana lebih hina antara kaki botol atau pariah.

Kongsi Link Anda