Khamis, Oktober 28, 2010

Jenis cakap guna kepala lutut

Beza orang cakaop dengan gunakan akal dengan orang yang gunakan kepala lutut.. yang dibawah ni jenis cakap guna kepala lutut...

Keresahan UMNO BN untuk mendapat sokongan pengundi di Dun Galas semakin terserlah apabila mereka terpaksa mengeluarkan sendiri bahan cetak SUARA GALAS pada hari penamaan calon untuk dijadikan bahan berkempen.


Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad berkata, sedangkan dalam masa yang sama, mereka telahpun mempunyai pelbagai saluran media cetak dan elektronik.


Ketika ditemui mengulas perkara tersebut, katanya penyebaran risalah empat muka yang diterbitkan oleh Badan Perhubungan Umno negeri itu jelas menggambarkan mereka tidak lagi menaruh keyakinan akhbar arus perdana milik mereka untuk menawan hati pengundi di DUN Galas.. (seterusnya..)
Takde pun yang jadi isunya bila BN keluarkan risalah Suara Galas sebagai alat berkempen.. dah nama pun kempen..  Bukan sebab tak percaya Akhbar arus perdana.. tetapi bergantung kepada media massa masih tak cukup...


Ni namanya bodo.. akai letak kat lutut... PAS pun pastinya gunakan lebih banyak risalah, akhbar dan banner... sebab namanya kempen..


Baca seterusnya di Blog MIM

2 ulasan:

pian berkata...

muka pon mcm Ustz Badrul Amin yg ckp Dr Asri bapak Setan, memang patut pon sama bingai......

Hisham berkata...

kira ok le tu boleh bercakap dengan lutut.......ni yang UMNO bercakap dengan lubang jubor ni apa cite...

Sabor beb...tarik nafas dulu jawap IQ test


Pedulikan mereka....test IQ dulu

Sample dari lubang kunyit telah diambil dengan menjolok hingga rectum teratas, apakah kandungan sampel selain dari kunyit.....jeng...jen...jen

jwpnya KY jelly...apa jadah benda ni....untuk puak IQ rendah , benda adalah sebatian organik yg specifik malah boleh ditrace dengan kaedah kimia...

Ramai yang kantoi ni....kalau bahan ni tidak ditrace ..

Jangan gabra kat Malaysia report boleh bikin ma...ghaib pun boleh...Malaysia Boleh.

Kongsi Link Anda