Isnin, November 01, 2010

Bila pelacur tuduh orang lain pelacur

Si Mansor, TKM II Pulau Pinang hari ini meroyan dengan melabel Peguam, Zulkifli Noordin sebagai pelacur politik kerana meletakkan harga dirinya begitu rendah dengan mereka reka fitnah terhadap PKR dan DAP [klik sini].

Zulkifli dianggap pelacur oleh Pengerusi PKR Pulau Pinang, Datuk Mansor Othman berkata kerana sanggup menjadi askar upahan UMNO semata-mata untuk memburukkan PKR dan DAP di mata masyarakat.

“Beliau telah menurunkan nilai dirinya sendiri sampai ke tahap yang paling rendah sekali apabila sanggup menjadi askar upahan UMNO semata-mata untuk burukkan PKR dan DAP dan buat kacau bilau dengan mengeluarkan kenyataan yang tidak berasas. Kita tidak memandang serius kenyataan orang yang sudah keluar parti malah kita ‘malas’ nak layan orang yang begini.
hahaha.. siapa yang pelacur sebenarnya.. Mansor dan malik atau si Zulkifli Nordin.. oklah nak tanya siapa yang lebih hina menjadi ejen kafir harbi DAP atau menjadi ajen UMNO - Melayu Islam..

Zulkfli bercakap demi untuk agama dan bangsa iaitu Melayu dan Islam.. ini memang selari dengan UMNO..

Tapi bila si mansor dan malik bercakap demi DAPigs kafir yang anti Melayu dan Islam.. ini adalah lebih hina dari Zulkifli..

Patut si Mansor cermin diri sendiri sebelum menduduh orang lain menjadi pelacur.. kerana beliaulah sebenarnya pelacur yang paling hina.. siapa tak tak tahu PKR ni pelacur DAPigs.. mendiamkan diri sahaja apabila melihat Melayu dan Islam dihina dan dirogol rakus oleh DAPigs.

Kenapa si Mansor ni pula melenting mempertahankan bapak ayam mereka DAPigs, kenapa tidak biarkan DAPigs sendiri yang bercakap.. inilah namanya pelacur..

Tidak mungkin jika yang dikatakan Zulkifli Nordin tidak betul dan si Mansor pelacur DAPigs ni melenting.. jadi ianya mestinya betul dan berasa.. perjanjian syaitan memang dibuat antara PKR dan DAP..

Seperti yang Zul Nordin katakan mengenai konpirasi Syaitan yang dibuat oleh PKR dan DAPigs [klik sini]
Seperti beberapa rakan dari PAS Pulau Pinang yang sudah mula sedar dan menghantar soalan kepada saya, mana janji nak melantik YB Ustadz Salleh Man (ADUN PAS-Permatang Pasir) sebagai Yang Di Pertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang, janji yang ditabur semasa pilihanraya kecil dahulu. Tanya mereka, takkanlah seorang ADUN PAS pun tidak boleh diberi jawatan Exco menjaga hal ehwal Islam. Ini hal ehwal Islam Pulau Pinang diberi kepada orang yang langsung tidak ada kelayakan dalam hal ehwal Islam!! Takkan itu pun badut-badut ingusan Anwarinas ni tidak nampak! Atau mereka sengaja membuatkan mata mereka kepada kebenaran hanya untuk memuaskan nafsu serakah politik sempit mereka!!

Apakah kita mahu menunggu sehingga nasi menjadi bubur. Pada saya kepimpinan DAP hari ini adalah kepimpinan yang paling rasis, cauvinis dan berfikiran paling sempit, dengan agenda jelas mereka untuk mempercinakan Malaysia ini dan mengenepikan Islam dan Melayu dibumi Tanah Melayu ini! Lihatlah sejarah. Kaji balik dalang disebalik peristiwa 13 Mei. Lihat kenyataan dan maki hamun mereka terhadap bangsa Melayu. Baca sendiri lapuran Mageran bertarikh Okt 1969 maka kita akan tahu isi hati perut puak-puak cauvinis ini. Melainkan kita memilih untuk membutakan mata kita kepada sejarah hanya untuk agenda nafsu kita sendiri, wallahua'lam.
Ini sebenarnya pemimpin Melayu yang telah dibutakan mata dan hatinya supaya tidak dapat lagi kebenaran dan kepalsuan... inilah Pelacur yang sebenarnya.. yang menjual maruah bangsa dan agamanya kepada DAPigs kafir Harbi demi kerusi politik..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia bukan lagi pelacur, tapi dah naik pangkat jadi Bapa Ayam P.Pinang. Tempat pelacur ini diganti oleh Sally Man, Maleak Duck,dan konco-konco.

Tanpa Nama berkata...

Kekanda Peliwat yg dikasihi tak ade ke? Manchot..lain kali jgn ingat pelacur aje, peliwat pun nak sama-sama dibelai mesra..tak gitu??

Kongsi Link Anda