Khamis, November 11, 2010

Panas : Video MB Kedah mengamuk



Kalau nak cakap tentang profesionalisme - memang hancus

Kalau nak tunjuk sebagai pemimpin Islam - juga hancus

Inilah pemimpin PAS.. emosional, nak tanya pun tak boleh.. sama macam mangkuk ayun Aljuburi.. jadi perangai orang PAS dengan Aljuburi sama je..

Inilah namanya dasar kerajaan tahu segalanya... rakyat tak tahu apapun..

Jika dengan soalan wartawan pun MB dah tak boleh hadapi.. macam mana kalau rakyat pula tanya.. tak kan MB nak hemburkan kata-kata nista dengan perasaan emosional..

Patutpun mana-mana ceramah PAS tak pernah buka untuk soalan.. rupanya mereka takut nak jawap... macam ne tak takut... banyak bohong..

Sepatutnya sebagai MB harus bersedia menerima solan cepu emas.. jika kerajaan PAS memang membantu patut dikemukakan fakta apa jenis bantuan, dimana dan bila? tetapi bukannya menuduh orang lain itu dan ini....

Ini namanya pemimpin always right.. nobody have right to argue dengan pemimpin..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MB JEDAH NI DAH NYANYUK..sepatutnya wartawan tu terajang n tumbuk bagi pecah muka...x pe..esok lusa tu meninggallah dia tu..sy tgk muka dia pun menyampah..celaka punya pemimpin...

Kongsi Link Anda