Ahad, Disember 12, 2010

Cukuplah Nik Aziz... letaklah jawatan

Agaknya dah tiada pemimpin pelapis agaknya kat Kelantan ni.. manakan tidak.. kalau dah badan tidak terlalu sihat, asyik sakit... rasanya patut dah letak jawatan...

Atau Nik Aziz nak pegang jawatan MB sampai akhir hayat macam Firaun....

Atau Nik Aziz memang tak percaya dengan kepimpinan PAS Negeri Kelantan...

Ataupun Nik Aziz tengah tunggu 'timing' sesuai nak lantik anaknya jadi MB..

Apa-apapun semuanya terpulang pada Nik Aziz..

Cukuplah Nik Aziz.. Allah dah bagi isyarat tu... kalau nak jadi macam Firaun boleh lah perintah sampai akhir hayat...

4 ulasan:

Ismail berkata...

Dahulu pehak mereka yang menggelar Mahathir Mohamed sebagai maha firaun. Sebenarnya merekalah yang firaun, hendak memerintah hingga keakhir hayat. Memaang dasar tidak sedarkan diri dan tidak tahu malu.

Tanpa Nama berkata...

hoi!! ambo tengah telentang macam nak mati ni...demo suruh ambo letak jawatan pulak!!...ambo tengah dok deal dengan malaikat ni! janganlah kacau...tapi apa yang demo kecek ambo faham...mana boleh letak jawatan dulu...bahaya...nanti orang lain jadi MB, dia akan selongkar apa yang aku dah buat semasa jadi MB kelate...malu!malu!...biar aku mati dulu...lepas tu demo rebutlah jawatan tu...demo tak leh kutuk ambo lagi...huhuhu

usin berkata...

letak jawate? errr.. letak jawate tu gapo? jawate gapo ambo nok letak? namo ambo nik aziz = mb kelate = murshidul ampah. tigo2 tu ambolah. demo ni mace nok suruh ambo mati jah!!!

Tanpa Nama berkata...

sampai tahap macam ni punya perbalahan...

Malaysia Maternity Wear,Maternity Wear Malaysia,Maternity Wear,Maternity Clothing,Maternity Dress,Online Maternity,Online Baby Products,One Stop Maternity

Kongsi Link Anda