Isnin, Januari 10, 2011

ADUN DAP - Perangai sebijik macam babi!!!



Perangai sebijik macam babi!!!

Dasar DAPigs..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cina babi babi cina..mmg celaka bangsa nie.kolam ikan saya di kg pun dia bole letak daging babi dgn tulang babi kat dlm.....itu la celaka nya cina....bayang makanan yang kita mkn hari2 berapa byk babi dia dah letah..yg heran nape la pemimpin melayu PAS umno PKR ni sokong sgt babi babi nie...

Tanpa Nama berkata...

babi babi jugak tapi UMNO ni yg LEMBAB..

UMNO perlu bertindak pantas..

Mana PEGUAM-PEGUAM UMNO??

Mengikut situasi tersebut PEMILIK RESTORAN boleh MENYAMAN KERAJAAN NEGERI dan NG tu kerana :
1. Ng tidak mempunyai KUASA PENGUATKUASA.
2. MPPP bersama NG telah merampas PERALATAN didalam RESTORAN.
3. LAPORAN POLIS terhadap NG kerana MENYALAHGUNA KUASA.
4. SAMAN Ng KERANA MENCEROBOH..


semua perkara diatas perlu dilakukan dgn segera..
minta lawyer minta rekod perlantikan,beri kuasa, arahan menyita dan rekod operasi..

gunakan semua ni utk saman mereka

Kongsi Link Anda