Ahad, Januari 23, 2011

PRK Tenang : PAS upah samseng!!!

Oleh : Bagong @ agendabangsa

articles: report calar.jpg

Hari pertama kempen bermula PRK Tenang sudah menunjukkan suasana yang kian Panas. Petang tadi sudah bermula provokasi melampau apabila 2 buah kereta milik Ketua Puteri dan Naib Ketua Puteri Pulai yang diletakkan di Rumah Awam Labis telah dicalar balar dengan ditulis perkataan-perkataan kesat dan lucah. Antara perkataan tersebut adalah 'babi', 'butuh', 'bodoh' dan 'cibai'.

Sehubungan itu dua laporan Polis telah dibuat di Balai Polis Labis petang tadi. Mungkin ini petanda keganasan PRK seperti di Bagan Pinang akan dimulakan pembangkang apabila sedar mustahil untuk menembusi kubu UMNO yang semakin kukuh di Dun Tenang.

articles: keta calar.jpg

Dalam pada itu, siasatan pihak polis petang tadi telah menjumpai sebatang paku berdekatan tempat tersebut yang dipercayai digunakan dalam kerja-kerja jahat tersebut. Semoga perkara-perkara sebegini tidak lagi berlaku agar pilihanraya kecil Tenang berjalan dengan tenang.

articles: kertas report.jpg

articles: keta calar2.jpg

Orang Johor perlu ajar PAS biadap ni... ini negeri UMNO... bukan macam Kelantan!!!

5 ulasan:

Cg Pian berkata...

mohon link kan blog saya. tq

Tanpa Nama berkata...

sedap2 je fitnah pas yg buat..

kalau pas xbuat, aku tak akan redha dgn fitnah hg ni sampai hg tarik balik fitnah ni..

Aspirasi berkata...

Yang samseng ni biasanya memang orang Pas, PKR dan DAP.. ini semua orang maklum..

Tanpa Nama berkata...

Didalam parti anutan syaitan ni memang banyak yang terencat akal dari naib presiden nya mahpus pus sampai ke akar umbi penganut parti ajaran syaitan ni kebanyakkan nya samseng sebab wali syaitan mengatakan Allah swt samseng sebab tu dia anggap dirinya dan penganutan agama nya pun samseng. Little nicky nak samakan diri nya dengan Allah swt? piraahhhhh hhhaaaakkk tuiiii.

Tanpa Nama berkata...

Kami ada pengalaman provokasi Umno semasa prk bukit gantang.

pemuda Umno dari Sabah jelas membakar bendera BN dan perkara itu telah dilapor kepada polis tapi sampai sekarang polis tidak ambil tindakan walaupun segala bukti telah diberi.

Kongsi Link Anda