Isnin, Februari 28, 2011

Ustaz Pas memang suka menipu!!!

Pakai songkok haji, tapi hati busuk macam b*bi

Pesuruhjaya PAS Melaka, Ustaz Abdul Ghani Abdul Rahman mendakwa Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam telah dikesan menjual tanah rakyat di negeri Melaka untuk kepentingan dirinya sendiri.

Perbuatan tersebut didakwa dilakukan ke atas tanah yang terletak di kawasan Pekan Melaka beberapa tahun lalu, sehingga menyebabkan mereka yang berharap untuk mendapat tanah menjadi kempunan kerana semakin ketiadaan tanah untuk dimiliki.

Ghani ni kalau nak berkempen pon buat la cara orang berakal... kalau setakat nak menabur fitnah tanpa mengemukakan bukti...semua orang jahat dalam dunia ni memang buat cara Ghani ni... itu yang Tan Sri Isa Samad sifatkan kerja 'langgar lari'

Buat fitnah, mengelirukan orang ramai, berbohong lepas tu tak dapatnak tunjuk bukti...terkebil kebil biji mata kuda belang PAS mendengarnya lepas tu balik rumah tidur.. Kalau betul ada bukti dah lama puak haram jaddah PAS ni berkompang keliling rumah Ali tiap tiap hari...

Buktikan lah...dah memang jenis penabur fitnah macam PAS ni mana ada akal dan hati nurani untuk berkata benar!!! nur keimanan jelas tiada walaupun dahi berlumur kesan hitam dengan serban sebesar reban ayam dan berjanggut panjang hingga ke pusat...

Jangan membodohkan orang Merlimau dengan kata kata begini, apakah dengan hujah dangkal lagi membodohkan ni boleh menyebabkan pengundi tiba tiba mengundi PAS?

Baca sepenuhnya di Putra Merdeka sini

Hoi Gani ... bolehkah PAS buat seperti apa yang telah Ali Rustam buat dengan juga sumbangan dari KM-KM sebelumnya hingga dapat capai berikut:

Kepantan dan Kedah di mana dalam angka2 atas ni?

Sumber: UNSPINNERS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sprm tak buat kerja ke.makan gaji buta,apabila ada laporan ada penyelewengan atau kepentingan peribadi sepatutnya ada siasatan dan di tahan polis untuk siasatan.adakah ada tahanan polis untuk siasatan.umno kata mengikut al-quran tapi kenapa pilih kasih.sila baca permulaan terjemahan surah al-maidah.tak kira musuh atau tidak mesti berlaku adil.siasatlah

Tanpa Nama berkata...

Mencari bukti dan dedahkan bukti bukan kerja orang awam tapi kerja sprm, orang awam mana ada kuuasa nak keledah fail dalam pejabat orang sepatut kerja sprm.hai orang umno kenapa bodoh sangat kenapa tak suruh sprm sebab sebelum ini ada kalau pemimpin pr kena tuduh terus sprm buat siasatan macam kes nik aziz akhirnya sprm istihar nik aziz tak bersalah

Tanpa Nama berkata...

kalau takat2 dengar2 je, pegi la buat laporan. ini baru dengar2 belum ada bukti, dah dicanang satu alam. itu nama memfitnah. dah la memfitnah, pastu menyalahkan sprm pulak.

pandai cakap, pandai la buat tindakan. takat menuduh sana sini, buat huru-hara, sampai bila2 pun x settle.

Kongsi Link Anda