Khamis, Mac 17, 2011

PKR TO P-GAY-R.. patutpun Anwar tak nak serah DNA!!!


Mana keberanian Anwar????

Pelik sungguh puak puak yang taksub dengan DSAI. Bila ada saja kesungguhan dari rakyat untuk mendapat jawapan keadilan bagi saiful mereka akan secara kreatif putar pandangan khalayak kepada tajuk yang lain. APA HAL PULA?

TERKINI
Terkini di makhamah pendakwa mohon supaya hakim mengguna pakai seksen 73 akta kesaksian untuk membuat perintah supaya DSAI memberi bahan DNA di jadikan keterangan. Pendakwa juga minta supaya hakim menetapkan sendiri pihak yang akan mengambil dan menguji sampel DNA anwar. Ringkasnya pihak bebas,untuk membuat ujian dan menyimpan bahan bukti.

RAKYAT
Rakyat di luar makhamah pun ada hak untuk menyuarakan pandangan mereka. Kebebasan katakan. Rakyat yang mahukan keadilan. Mereka lihat DSAI sememangnya mampu dengan mudah untuk kemukakan bahan atau sampel DNA. Rakyat secara umumnya sedar DSAI telah banyak kali tangguh. DSAI juga bersungguh tidak mahu bersumpah di masjid seperti yang di buat saiful. Dia guna segala helah untuk tidak mahu ke masjid bersumpah. Wan Azizah pun tidak menunjukkan tanda untuk membantu Dsai. Dsai degil. Dia mahu perkara ini di lanjutkan.Adakah dsai sakit?

DNA
Bila sampai di persimpangan ini maka PKR buat ketetapan yang mereka akan buat roadshow cerita tentang DNA. Kali ini DATUK NAJIB ALTANTUYA. Ini adalah strategi PKR untuk alih pandangan rakyat dan mengungkit kisah yang telah pun selesai. Yang peliknya,kenapa dewasa ini kita gemar sangat ungkit cerita pengadilan bagi yang MATI? Bukankah satu yang bermakna jika yang masih hidup mendapat pembelaan? Saiful kesaorangan terkial kial, maruahnya, keluarganya, ugamanya, masadepannya ,segalanya perlu di lihat. Kenapa kita biarkan saiful melarat begini?

Saiful manusia yang telah bertaubat,dia telah bersumpah, dia telah ketanah suci, dia sanggup berdepan dengan rakyat, dia berjuang supaya tidak mahu lagi ada yang jadi mangsa SYAITAN yang ada harta, kedudukan dan pengikut menzalimi yang tidk terdaya. SAIFUL MASIH HIDUP.

Sekarang kita tanya DSAI atau pengikutnya berani tak dsai ke masjid bersumpah? Najib sudah bersumpah. Sekarang kita tanya dsai berani tak bagi sampel airliurnya pada makhamah? Kalau minta najib bagi sampel dna bukan setakat airluar minta saja apa, pasti najib bagi tanpa perlu rujuk pada mana mana seksen dalam akta. KENAPA.? Sebab najib tidak lakukan. Itu saja. Bagitu juga kes anak cina yang mati. TEOH BENG HOCK.Minta saja apa,kerajaan yang baik budi ni akan bagi. Sampai sekarang ni bicara dia belum selesai.Kita mungkin faham kenapa lama sangat, sebab dia dah mati. Ini dsai masih hidup,saiful masih hidup, apa kah jadahnya ambil masa yang lama?

P-GAY-R
PKR tak payah nak mengusung tajuk DNA dengan rujuk pada cerita lapuk.Kita mahu cerita lokal ini. Ada yang kata hebat ka buntut saiful ni sampai kena buat bicara yang satu dunia tahu. Kita jawab bukan soal buntut ia hebat, ka sedap ka atau apa jua nikmatnya. Kita negara islam,kita tidak mahu gejala laknat allah menular. Kita tidak mengizinkan yang kaya tindas miskin yang berharta tindas yang tidak berkuasa.PKR tak payah nak bawa kes rais yatim untuk dna. Guna otak bila minta sesuatu. Kes rais yatim bukan kes makhamah.Jangan cuba nak cakap yang bukan bukan.INI CERITA ROGOL LIWAT. ini cerita seorang majikan yang ada darjat merogol pekerjanya. Ini cerita saiful mengadu dia di liwat. Ini cerita yang aib bagi kita yang melayu khususnya dan islam kerana kedua dua makhlok yang terlibat adalah islam dan MELAYU melakukan keaiban di sini, di tanah air mereka sendiri.

Nota: untuk tahu makna ponen,tanya orang utara atau lebih khusus orang penang dan lebih dekat lagi tanya DSAI.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak suruh Tok Najib bagi DNA nak buat apa? Pekasam? Nak compare dengan apa? Ade ke DNA misteri dalam kes Altantuya?

Dah la gambar Altantuya-Najib dulu tu dah terbongkar kerja si tian chua buat super-impose, siap ngaku lagi.

So, nape ler nuntut DNA tok najib tu? Ade ke pekdah nyer. Senang2 tok najib bagi je la, kasi tutup mulut mereka. Suruh diaorang buat karipap inti DNA tok najib kasik Anwar al-juburin makan.

Tanpa Nama berkata...

Bukan tok najib saja, tok rais pun kena jugak. Ni lagi satu lahabau nak mintak DNA rais tu buat apa? Kes pun takdak. Siap pembantu rumah dia pun tak tau dari mana datang cerita tu. Apa punya bengong PKR ni. Macam budak tadika.

P/s: Ingat zaman budak-budak dulu, kalau hilang pensel, habis semua orang kena tuduh, siap keluar teori-teori konspirasi. Last sekali, jumpa dalam beg. keh keh keh.

Tanpa Nama berkata...

Anu-war dah kepanasan orang yang dulu setia pun suruh dia kasi DNA baik zahid,zahrin mahupun zul nordin dan beberapa orang lagi,Jadi suara majoriti rakyat pun mahu kebenaran serta keadillan kepada yang teraniaya tak kira la anu-war mahupun saiful,sekiranya anu-war seorang yang betul pejuang keADILan serta kebebasan hak asasi rakyat buktikan sekrang

Tanpa Nama berkata...

nie la dia org melayu kt..saling bergaduh,jatuh-menjatuh,tuduh-menunduh...masing-masing pentingkan pangkat,darjat,harta.saya xkata sape yg btl,sape yg slh dlm kes nie,biar la allah yg menilai,tp yg saya kesal beginikah cara nye kt orang melayu nk berjuang?,mane pergi nye nilai2 adap?,agama?,hukum?,jangan hanya pandai berkata-kata kami negara islam,kami menjalankan sistem pemerintahan islam.tp beginikah yg islam ajar?.jangan bagi malu bangsa kita dengan bangsa2 lain.mereka tengok je sambil gelak lihat kt bergaduh sesama kita nie.Fikir-fikir la.

Tanpa Nama berkata...

musuh2 Allah(yahudi&nasrani)bergembira melihat perkara nie sambil bertepuk tangan sambil berkata,"keagungan,kekuatan islam di tanah arab telah berjaya kami jatuhkan,berjaya kami tundukkan.sekarang di asia khususnye malaysia pula dah nampak mereka sesama mereka sendiri bergaduh,berpecah belah untuk merebut kerajaan/pemerintahan.kami hanya tunggu masa untuk mereka lemah dan akhirnya jatuh".tidakah kita nampah semua nye nie?.apa strategi,tindakan kita untuk menghalang islam dpd jatuh/tunduk pada kafir?.sanggup ke kt duduk merempat,mengemis di negara kt sndri spt yg kt lihat di palastin?.Janganlah kt sanggup gadaikan maruah agama&bangsa kita semata-mata untuk merebut kekayaan,darjat di dunia yg hanya sementara...

Tanpa Nama berkata...

1 pegangan saya.saya tak akan mengundi selagi tak ada pemimpin yang betul2 memimpin semata-mata kerana menegakkan agama dan bangsa..biar la mereka nak kata saya tak bertanggugjawab ke ape.nk cakap orang tak bertanggungjawab,awk semua bertanggungjawab ke?.cermin diri tu dulu!.jangan pandang sebelah mata komen saya nie!...

Kongsi Link Anda