Selasa, Mei 03, 2011

Masa nak memantat tak ikut Syariah!!!


PKR sekarang kekeringan hujah mengenai video Seks Anwar Ibrahim..

Banyak cara untuk mendapat kebenaran mengenai video seks!!
1- alibi masa
2- jam tengan omega
3- pengesahan video seks
4- pengecaman tertuduh
5- sumpah laknat
6- sumpah qazaf
7- alat poligraf
8- DNA

Daripada 8 perkara di atas pembangkang hanya mampu pertahankan 1 hujah sahaja iaitu sumpah Qazaf, sedangkan lagi 7 perkara pembangkang menolak.. kalau ikut majoriti, pembangkang dah kalah!!!

Azmin Ali dismissed the proposal, saying the Datuk T trio should instead be tried in the syariah court under qazaf for accusation of fornication without witnesses.

Kenapa PKR hanya kaitkan hanya sumpah Qazaf.. kenapa tidak perkara yang lain!!!.. kenapa masa ni sahaja nak ikut Syariah.. kenapa masa nak memantat tidak mengikut syariah!!!

Nak buat apa Qazaf lagi.. sedangkan buktinya ada.. Video Seks Anwar.. Qazaf hanya akan berlaku jika seseorang tanpa bukti.. maka perlu bawa saksi... tapi jangan anggap hukum Islam itu jumud tidak selari dengan teknologi semasa!!! Golongan seperti yang sebenarnya merendah-rendahkan Islam..

Melalui teknologi, dunia dah ada mesin poligraf untuk periksa pembohongan, dunia juga ada video untuk dijadikan sebagai bukti dan sebagainya... kat Malaysia ni pembangkang pelik sikit.. ketinggalan zaman.. dunia semua iktiraf teknologi terkini sebagai bahan bukti!!!

Apa yang nak ditunjukkan melalui video seks tersebut adalah pemimpin macam Anwar tak layak jadi pemimpin yang rendah akhlaknya!!!

Persoalannya kenapa Anwar takut nak lakukan 7 perkara tersebut!!!
1- alibi masa
2- jam tengan omega
3- pengesahan video seks
4- pengecaman tertuduh
5- sumpah laknat
6- alat poligraf
7- DNA

Jika sumpah laknat pun takut.. apatah lagi ujian alat pembohongan.. Poligraf!!!

Asas politik pembangkang yang perlu difahami oleh rakyat ada 2 iaitu:
1) pembohongan
2) Cakap tak serupa bikin

Mana-mana cakap pemimpin mereka hanya berkisar 2 perkara!!!

Sebab atas asas itu mereka sangat takut jika pembohongan mereka terdedah!!!

Tapi rakyat tidak bodoh!!! rakyat tidak akan terperangkap dengan tipu helah pembangkang... rakyat yang melihat bukti Viseo tersebut mesti mengenali pelaku didalam video tersebut!!!

Kalau inilah taraf Timbalan Presiden PKR maka Malaysia akan terus ketinggalan zaman...

fikir-fikirkanlah!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PKR ini mangkok dapat nak bezakan bukti dan saksi.

Tanpa Nama berkata...

Mastika Edisi Mei 2011 tentang nama-nama Jin rupanya Al-Anwar ialah nama Jin Kafir. Jin tersebut tugas dia nerasuk dan menghasut manusia supaya berbuat perbuatan keji yang akan meruntuhkan nama baiknya seperti berjudi, tikam no.(Magnum, Nalla sebagai contoh), minum arak,seks bebas (China Doll, S##shidar, 4 pelacur sekali gus) ,homoseks (Sukan Malaysia dishort formkan,dan timbalan sebuah parti politik, driver bini dia) dan liwat (MR Y hehehe). Dimana penyakit suka liwat balik kerja tersebut susah diubati walaupun taubat berkali-kali atau sampai ke tua sedara-sedara. Jadi kalau anda yang ada nama anak Anwar maka cepat2lah tukar dan kalau anda bercadang nak menamakan juga maka terimalah padahnya.

Tanpa Nama berkata...

orang yang mempercayainya 2 kali bodoh kehkehkeh

Kongsi Link Anda