Popular Today

Rabu, November 09, 2011

Harga barangan kedai 1Malaysia dipertikai.. so apa Pakatan Rasis buat?


Rakyat tahu bahawa kewujudan Kedai 1Malaysia adalah salah satu usaha kerajaan untuk mengurangkan beban rakyat daripada membeli harga barang dengan harga patut..

Inilah salah satu usaha kerajaan untuk mengurangkan beban rakyat.. kedai 1Malaysia lebih baik daripada kedai tokeh Cina yang menjual barangan dengan harga cekik darah..


Kedai 1Malaysia ini sebenarnya menjadi kemarahan tokeh-tokeh Cina kerana tidak boleh lagi mengaut untung besar dengan menjual barangan dengan harga yang mahal.. jadi bagi menyelesaikan masalah ini Pemimpin Rasis mereka DAP yang mengambil tanggungjawab untuk memastikan tokeh-tokeh Cina boleh menjual barangan dengan yang cekik darah.. salah satu caranya menyerang kedai 1Malaysia..

Dalam masa Pemimpin Rasis DAP ini mempersoalkan harga barangan di kedai 1Malaysia.. jadi kita nak tanya apa yang Pemimpin Rasis  Pakatan Rakyat ini buat untuk mengurangkan beban rakyat.. adakah mereka sediakan platform untuk beli barangan harga lebih murah dari kedai 1malaysia?.. jawapannya.. tidak.. memang inilah cara pemikiran Pemimpin Rasis  Pakatan Rakya ini menyalahkan pihak lain namun tidak pernahpun menyelesaikan atau memberi penyelesaian kepada masalah tersebut..

Sekurang-kurangnya kerajaan ada usaha nak kurangkan beban rakyat.. so apa Pemimpin Rasis  Pakatan Rakyat buat?


1 ulasan:

Aliffnajmi berkata...

Pembangkang hanya tahu menyalak.
Mcm tin kosong... bunyi je lebih, tapi habuk pun tarrak.

Kongsi Link Anda