Selasa, Mac 15, 2011

Akibat mulut sampah : Saipudin bakal disaman

Inilah sebenarnya cara PKR melayan bekas pengikutnya... iaitu layanan istimewa taraf anjing... semua dengan skrip yang sama...

1) Semua yang keluar PKR dituduh dibayar piahk tertentu..

2) Selain itu mereka ini akan diungkit segala projek yang diterima oleh pemimpin PKR...

Inagat dulu.. masa Ezam, Zulkifli Nordin, YB Zahrain.. dan ramai lagi bekas pemimpin PKR yang tinggalkan PKR.. semua dituduh hampir perkara yang sama...

Agaknya pemimpin PKR ni menganggap rakyat Malaysia ni semua bodoh macam Ahli PKR..

Kali ini giliran Gobalakrisnan pula.. baru padan muka dia.. bari dia tahu perangai pemimpin PKR macammana... masa tengah suka.. bau kentut pun wangi..

Dulu ko la yang puja si Aljuburi.. ko ingat apa Aljuburi kisah!!!.. ko ingat segala pengorbanan ko masa dalam PKR tu akan dihargai..

Anwar anggap semua pemimpin PKR yang pernah berjuang dan pertahankan dia semuanya macam sanpah!!!

Kini ko pula yang melalak nak saman orang tu... lihat berita di bawah ni
Ahli Parlimen Padang Serai N. Gobalakrishnan hari ini menuntut Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR) Saifuddin Nasution Ismail memohon maaf atas kenyataannya yang mendakwa Gobalakrishnan dibayar untuk keluar PKR.

Khamis lalu, Saifuddin dalam sidang akhbar di lobi Parlimen mendakwa beberapa anggota parti itu, termasuk beberapa bekas wakil rakyatnya meninggalkan parti itu kerana dorongan habuan yang lumayan.

Kenyataan Saifuddin di Parlimen pada 10 Mac lalu mengenai tindakan (saya) keluar parti selepas dibayar menjejaskan maruah dan integriti (saya), selain menyebabkan (saya) dipandang serong.

“Justeru, saya memberi tempoh tujuh hari kepada Saifuddin untuk memohon maaf atau akan disaman sebanyak RM12 juta,” katanya. [sini]
Hakikatnya semua pemimpin PKR dari yang atas sampai yang bawah.. semuanya tiada integriti dan ada masalah moral...

Lihat sahajalah ketua umum seorang peliwat.. takkanlah nak harapkan anak buah orang yang baik.. kalau dah jenis baka tak baik, buat macam mana pun tetap tak baik..

PKR ialah parti sampah... mulut macam sampah.. perangai macam sampai.. dan hanya sampah sahaja yang duduk dalam PKR!!!







2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Perjuangan PKR hanyalah untuk membebaskan Anwar dari liwat1 dan sekarang hanyalah vehicle Anwar untuk ke Putrajaya. Hanya orang2 yg telah dibutakan mata hari mereka saja yg tak nampak dan menyokong pkr.

blogenstarz berkata...

Setuju sangat2 lah bro....
PAS dan PKR sama saja.
Parti tak tentu arah tuju nya.
Semuanya palsu !

Kongsi Link Anda