Popular Today

Isnin, Oktober 28, 2013

PAS BERBOHONG.. TAPI BOLEH MASUK SYURGA



Apakah PAS ingat bahawa pengundi di DUN Sungai Limau boleh ditipu atau semacam lembu dicucuk hidung? Untuk meraih simpati pengundi dan undi dalam PRK DUN Sungai Limau, PAS sanggup berbohong kepada rakyat atas nama Islam.

Beginikah kiranya mahu memilih pemimpin PAS sebagai ADUN di Sungai Limau? Hakikatnya PAS kini bukan sahaja mencemarkan imejnya sebagai parti yang membawa ajaran Islam sebaliknya juga mencemar imej Islam itu sendiri.

Sepanjang pemerintahan PAS di DUN Sungai Limau selama 26 tahun dan PAS memerintah Kedah selama 5 tahun, apakah pembangunan yang dibawa PAS kepada penduduk DUN Sungai Limau?

Jika mereka yang dari luar Kedah datang ke kawasan DUN Sungai Limau pasti terkejut apabila melihat bagaimana daifnya pembangunan yang dihadapi penduduk Sungai Limau di sepanjang pemerintahan PAS.

Sikap pemimpin PAS yang sanggup berbohong kepada rakyat dengan menggunakan akhbar propembangkang Sinar Harian sehingga sanggup mengedit dan mengubahsuai gambar calon PAS kononnya begitu mesra dengan Allahyarham Tan Sri Azizan semasa menjadi Menteri Besar Kedah. Apakah akhbar itu sengaja atau tidak melihat gambar itu sebelum disiarkan atau berkompromi sebagai usaha bahan kempen PAS?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS semakin bebal sejak bersama DAP dan PKR... sampai bila nak jadi lembu dicucuk hidung..??? kerana politik semua kepentingan Islam dan ummah digadaikan...apakah PAS lebih rela menjadi anjing suruhan DAPig dan PGayR..??

Kongsi Link Anda