Khamis, Oktober 31, 2013

Tuduhan biadap oleh blogger sex : UMNO adalah dalang penangkapan saya



UMNO lagi... rasanya dah bosan dengar asyik ada pihak yang menyalahkan UMNO terhadap apa yang mereka sendiri lakukan.. sedangkan apa yng disentuh ialah tentang agama dan bukan Politik.. 

Kenapa perlu salahkan UMNO.. atau ini mmg dah jadi ajaran Blogger Seks berfahaman Pakatan Rakyat ini utk menyalahkan UMNO.. 

Terbaru Pasangan penulis blog seks Alvin Tan dan Vivian Lee mendakwa kekecohan berhubung gambar 'Bak kut teh' yang dimuat naik di Facebook pada Ramadan lalu disebabkan orang-orang Islam sensitif dan beremosi selain mendakwa ia diprovokasi oleh sesetengah pemimpin Umno. Klik sini 

Rasanya dah biadap sangat di Alvin Vivian ni.. pasangan ini harus tahu bahawa apa yang mereka sentuh bukan berkaitan politik.. tetapi agama.. dengan tepat.. AGAMA ISLAM..

Kepada Blogger seks ini "Jadi jangan libatkan politik terhadap kesundalan anda terhadap agama Islam"..

Sesiapapun yang beragama Islam akan terasa hati jika agama Islam di permainkan.. kecuali hati mereka tidak ada keimanan dalam diri mereka.. bukan sahaja Islam tetapi jika agama lain dipermainkan juga mereka mesti terasa hati..

3 ulasan:

Q-ri berkata...

2 ekor babi cinabeng yg bodoh nak mampos!

Tanpa Nama berkata...

Semua org tau..ni adalah dua ekor BABI yg gila sex... DAP adalah dalang di sebalik peristiwa menghina ramadan tempoh hari... dan 2 ekor BABI ini adalah pelaksananya... SIAL kafir pakatan..!!!

Tanpa Nama berkata...

LANCIAO LU!!

KONGKEK POST DALAM WEBSITE CARI UNTUNG MANYIAK SYIOK SUDAH KENA TANGKAP SALAHKAN ORANG LAIN..

KAN NINNA MAH CHEE BAI!!

Kongsi Link Anda