Selasa, Mac 18, 2014

Panas!! : Khalid Samad mengamuk tuduh Raja bomoh adalah angkara BN


Khalid Samad masih tidak mahu sedar diri.. masih belum insaf lagi.. Masih menuduh kerajaan Malaysia lagi.. dan bercakap umpama dia lebih tahu dari orang yang berada di menara kawalan KLIA.

Pada jumaat lalu,  Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad memperlekehkan tragedi kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH 370 yang terputus hubungan dengan menara kawalan pada Sabtu lalu.

Khalid turut mengandaikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak akan meletakkan jawatan kerana kejadian tersebut selain mempersoalkan tindakan pasukan keselamatan Malaysia yang meluaskan jarak pencarian sehingga ke Selat Melaka.

Tindakan tuduhan melulu dan tanpa bukti adalah cara jahat Pakatan Rakyat untuk merosakkan kredibiliti kepimpinan UMNO khasnya DS Mohd Najib Bin Tun Abdul Razak yang dituduh lemah untuk menguruskan kehilangan kapal terbang ini.

Hari ini adalah hari kesepuluh kehilangan kapal terbang MH370. Terlalu banyak teori yang berlaku dan sepatutnya rakyat Malaysia mendoakan keselamatan penumpang pesawat tersebut. Namun yang menyedihkan rakyat Malaysia ini dalam kesedihan rakyat Malaysia datang pula bomoh bodoh yang mendakwa diri dia sebagai raja bomoh.

Semalam Khalid Samad tanpa selindung menuduh raja Bomoh adalah angkara UMNO..

Jangan nak bohong, nak lepas tangan.. Dalam video tu pun bomoh nak marah dengan Khairy.. apa dia kata.. Kamu Ingat saya ini orang Pas ke? Kamu Ingat saya orang PKR ke? Saya ini orang Barisan Nasional.. kapal layar.. Ini semua kerja Barisan Nasional.. Jangan nak bohong!!” - Khalid Samad - 17 Mac 2014, Kajang.



Patut Khalid Samad sekali lagi siasat dan bukan menuduh tanpa bukti mengenai pengelibatan UMNO dan raja Bomoh.. dan jangan buat tuduhan melulu.. 

Kenyataan Khalid Samad seolah-olah seperti seorang yang tidak matang akal dan fikirannya. Khalid Samad serta pemimpin pembangkang yang lain sering cenderung untuk melukis Malaysia dalam cahaya yang buruk. Mereka sering menghasut rakyat bahawa segala-galanya yang kerajaan buat adalah tidak baik.

Khalid Samad terlupa bagaimana Air France yang terlibat dengan kemalangan pada Jun 2009 mengorbankan 447 nyawa perlu mengambil masa dua tahun untuk mencari.

Jika Khalid seorang yang bertanggungjawab, beliau perlu realistik dan menyeru seluruh rakyat malaysia tanpa ideologi politik untuk bersatu dan berkongsi kesedihan bersama serta bersikap patriotik. Tetapi Khalid dan pembangkang sebaliknya.


#PrkKajang : Jom layan Wan Azizah dihalau oleh Peniaga yang berasal dari Pulau Pinang ini.


#VoteForChewMeiFun

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pasal MH370 aku tak nak dengar dari mulut Khalid Gereja tu sebab aku tau dia memang terlalu bahlul mengenai kapalterbang.
Aku cuma nak tau macam mana air mani Anuar boleh ada kat dalam jubur Siful sedalam 4 cm....jauh tu?????????
Cuba ceta sikit...cuba ceta sikit Khalid Gereja woiii.

Tanpa Nama berkata...

Kebanyakan orang PR ,kalau isu Anwar mereka dah tak ambil pot dah,Bagi mereka Anwar tu perfect ,tak pernah buat salah , klau buat salah pun nanti depa kata itu kerja UMNO,Lagi satu dia orang ni tak takut dosa ,cakap ikut sedap lidah je ,kata nak tutup carlsberg tapi sampai skarang makin kukuh nampaknya kilang tersebut

Kongsi Link Anda