Isnin, Jun 02, 2014

BILA MAK DAH BERANGAN ANAK JD MP..


Alhamdulillah kemenangan di PRK Teluk Intan, Perak semalam membuktikan kerjasama berpasukan yang baik di dalam Barisan Nasional (BN) membuahkan hasil positif dan terbaik untuk semua.

Jutaan terima kasih dan tahniah daripada kami cybertroopers @ bloggers Pro UMNO / BN kepada keseluruhan jentera di semua peringkat yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

Tidak dinafikan perjalanan PRK Teluk Intan ini dirasakan sedikit sukar dengan pembabitan calon Melayu mewakili DAP. Lebih menyulitkan keadaan lagi apabila Yammy Samat, ibu kepada calon DAP merupakan ahli UMNO yang layak digelar pengkhianat turut menyokong tindakan anaknya.

Sebagai ahli dan penyokong setia UMNO, kami menggesa agar Lembaga Disiplin UMNO Malaysia mengambil tindakan MEMECAT keahlian beliau daripada parti keramat yang tak pernah gagal memperjuangkan nasib bangsa Melayu semenjak 68 tahun ini. 

Jika ditanya ahli-ahli UMNO di semua peringkat, pastinya mereka juga menolak pengkhianat parti seperti ibu kepada calon DAP yang dilihat turut sama berkempen bagi pihak Pembangkang. 

Sejajar dengan itu, kami mendesak sekali lagi UMNO memecat Pn Yammy Samat. Bloggers & Cybertroopers yang menyokong kenyataan ini.

1. Rezqeen Hill
2. Bersih 3 Suku
3. The Kuala Lumpur Chronicle
4. Cucu Tok Selampit
5. MedanTempurKedah
6. From The Eye Of Segambut Princess
7. Mallaccra
8. Brader Jai
9. Parit Buntar Rebels
10. AntiDotCom
11. Generasi Pejuang Bangsa
12. Kedah Ke KL
13. Pemuda Putrajaya
14. Kelab Chedet
15. Pisau Kedah
16. Penggempur Mutiara
17. Team Media Kedah
18. Tenteramaya
19. Anak Seberang
20. Hablulyuzi
21. Media Haria
22. Wan Radzuan
23. Keris7lok
24. Harapan Esok
25. Tun Faisal
26. Dr. MiM
27. Warta Rakyat
28. Shah Alam Rebels
29. Empayar Pemuda
30. Panglima Perang Cyber
31. Mat Kilau Penang
32. Sir Azri
33. Afiq KL Town
34. Daeng Selili
35. Mega Bidaman
36. Badut Rakyat
37. 1Peluru
38. Sir Zapa
39. MyMassa
40. Malay Rights
41. Ramadhan Ramli
42. Celapak Mantah
43. Aboudiabydoo
44. Pecah Palak Mikir
45. Kome Sokmo
46. Semut Hitam

Esok pasti jumlah sokongan ini akan bertambah bukan saja dari kalangan bloggers malahan ahli-ahli UMNO di luar sana juga. Sama-sama kita desak agar kepimpinan parti membuat keputusan mengutamakan ahli dan perjuangan parti tanpa pengkhianat!!! - Rezqeen Hill

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SYABAS Blogger-blogger UMNO kerana keberanian kamu semua!

Oleh kerana si Ibu BETINAJALANG DAPBANGKAI ni pun menyokong anaknya BERKEMPEN kat awam utk. DAPBANGKAI (bukan secara peribadi), maka ini telah menyalahi disiplin UMNO, dan amat bahaya utk. UMNO; disyaki dia akan terus MENGINTIP UMNO! Bahkan aku syak si BETINA dua ekoq ni masuk PERKASA pun, utk. MENGINTIP bagi pihak DAPBANGKAI-CELAKA!

Maklumlah, puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL-CELAKA DAPBANGKAI/PKRSODOM dah ramai nak PERANGKAP pemimipin Islam/Melayu termasuk usahawan jutawan, termasuk si puak KAPIRDAJAL ni MENYAMAQ jadi Islam, utk. berkahwin - lepas tu merosakkan akhlak pemimpin Islam/Melayu utk. jadi si puak LIBERAL-PENYANGAK!

PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk UMNO/PAS serta NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli serta aktiviti NGO-NGO tersebut! Maka NGO-NGO Islam/Melayu mesti mempastikan hanya peringkat tertinggi, dan dr. yg. betul-betul pejuang Islam/Melayu TULEN; yg. boleh melihat maklumat sulit ahli/ pemimpin dan sebarang aktiviti kritikal; atau kelemahan yg. boleh dimanipulasi MUSUH ISLAM/Melayu!

Makcik Sambal Belacan.ocWedu Place

usin berkata...

ingat kembali bekas timbalan ketua wanita umno yang dipecat kerana menjadi calon bebas untuk pru13 dulu? bila mengkhianat maka hukumnya pecat keahlian. sama juga dengan kes emak calon dap ni. sekiranya beliau mendiamkan diri dan tidak sesekali berkempen menyokong anaknya itu, tak timbul soal khianat. tetapi dalam kes ini nampak sangat beliau kuat berkempen untuk dap bagi melawan BN, so memang jelas pengkhianatannya. apa lagi, sudah terang lagi bersuluh. pecat dan tarik balik semua apa yang dia perolehi selama menjadi ahli wanita umno sejak dulu. biar dia tahu apa balasan kepada pengkhianat.

Tanpa Nama berkata...

memang benar dan amat bersetuju dgn saranan itu..tapi jawatankuasa disiplin UMNO ni jantan ke

Kongsi Link Anda