Popular Today

Isnin, September 15, 2014

PAS mula takut!! Penceramah PAS hentam calon BN #PengkalanKubor




Sangat menyedihkan.. apabila penceramah PAS kelihatan ketandusan isu. Sasaran ceramah mereka sekarang ialah calon BN, Cikgu Mat Razi Mat Ail yang di hentam sebagai Ustaz Jadian..

Ceramah PAS mlm ni di Telaga Bata menghentam Ustaz Sekolah Pondok sebab dia calon BN.. ianya menimbulkan persoalan?? apa salahnya dia nak mengasas dan mengajar sekolah pondok?? .. kan mendidik sesuatu yang mulia apatah lg mengajar sekolah pondok?? lagipun dia tak de pun minta sesen pun duit dari pemimpin PAS.. yang PAS marah tak tentu pasal kenapa??

Rasanya penceramah PAS dah tak de isu hentam calon BN sehingga Pondok ni dihina oleh mereka. Semua isu yang dimainkan adalah menghentam dan memperkecilkan calon BN.. perlekeh dia mengajar Qiraati kat pondok... sampai us Lah terpaksa cerita tntg definisi sekolah pondok.. sbnrnya itu tidak isu pun.. apa salahnya dia ajar sekolah pondok.. kenapa perlu perlekeh pula.?? pelik??

Tidak perlu dinafikan lagi.. ini adalah tindakan desprate pemimpin PAS untuk burukkan calon BN kerana beliau dari sekolah pondok?? adakah Pas takut dengan calon ini?? kalau tidak takut kenapa perlu menghentam!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan bagi 1 undi pun pada Pas.Takbirrrr !!

Tanpa Nama berkata...

Tapi kalu ahli pas, jadi imam solat sekali atau baca doa masa org kawin dah layak di panggil ustaz..mmg ini mentaliti org pas. ..kalu bab agama tu dia org rasa hak org pas je tetapi perangai hancur

Wak kentut berkata...

UNDI PAS ADALAH UNDI DAP, PARTI CINA CHAUVINIS.
PAS MULIAKAN KAFIR DARI MEMULIA SESAMA ISLAM.
PAS BUKAN PARTI ISLAM.PAS GUNAKAN ISLAM UNTUK SAMA BERJUANG DENGAN CINA DAP DAN PELIWAT NEGARA.......UNTUK JAHANAMKAN NEGARA, TANAH MELAYU YANG BERTUAH INI.
HIDUP MELAYU, HIDUP ISLAM.........
UMNO JUGA YANG TERBUKTI TERBAIK.
PAS ADALAH HAMPAS DALAM PAKATAN RAKYAT.
THIRD CLASS....

Tanpa Nama berkata...

Doa pecah perut jangan lupa!

Kongsi Link Anda