Rabu, Disember 17, 2014

Hudud : PKR tuduh PAS bersekongkol dengan Umno pulak

Kalau tak nak Hudud PAS Kelantan.. cakap sahaja terus terang tak nak mcm yang DAP buat. Tidak payah nak cari alasan lain.
Mengenai cadangan Hudud PAS kali ni, betul2 mendapat halangan dari rakan2 PAS sendiri.
Pah Koya kalau sehari tak maki BN atau Umno dia akan berasa tak lengkap hidup dia..
Barangkali dia akan berasa gatal gatal badan,berpeluh dan seram sejuk jika dia tak fitnah dan maki hamun.. dia bagai ketagihan ayaq Ketum..
Jom kita tengok kenyataan Pah Koya menghentam Pas ..
“Kenapa secara tiba-tiba saja? Dan apa keperluan diadakan sidang khas untuk mengendalikan isu ini? 
“Adakah ia agenda untuk menarik perhatian umum daripada krisis 1MDB dan digantikan dengan konflik PAS dan DAP,”
image
Sudah lah dia tolak hudud seperti Ketum dan Guan Eng..dah tu kaitkan dengan 1MDB pulak.. apa asas dan bukti yang dia ada hingga boleh kaitkan hudud dengan 1MDB..
1MDB tak ada masaalah apa pun tak lebih kepada spin dari kilang fitnah PKR dan Dap..
Hudud pula dah lama Pas nak laksanakan..apa kaitannya pula dengan 1MDB.. cubalah bagi alasan yang logik sikit..tahulah PKR sakit hati sangat dengan Pas..tapi nak menuduh biarlah nampak cerdik sikit..
Langsung takde kelas lawyer buruk PKR nih.. politik murahan Pah Koya serlahkan betapa rendahnya mentaliti pemimpin PKR..
2014 bakal menutup tirai tak lama lagi..Pah Koya boleh la kita nobatkan perempuan paling kuat meroyan tahun ini..
Pisau kata “Tahaluf siyasi Pas nampaknya semakin menarik”

Sumber : Pisau.Net

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda