Popular Today

Jumaat, April 17, 2009

Usaha memerangkap Najib gagal!

Kalau ulasan TS Muhyidin dipolitikkan oleh akhbar Cina, nampaknya kali ini mereka cuba juga sekali lagi untuk memerangkap DS najib bagi membuat kesilapan yang sama. Namun usaha mereka gagal!

Kita nampak akhbar Cina berterusan untuk memainkan isu dan sentimen perkauman dan seterusnya menimbulkan rasa benci pada Melayu dan UMNO. Isu ini akan dimanipulasi secara berterusan oleh akhbar-akhbar Cina. Itulah yang berlaku terhadap kenyataan TS Muhyidin mengenai analisisnya terhadap PRK Bukit Gantang yang masih ditimbulkan oleh surat khabar berbahasa Cina.



Tahniah YAB kerana cermat dan bijaksana!...

3 ulasan:

noi/moi berkata...

Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak menyifatkan peletakan jawatan bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1, Mohammad Fairus Khairuddin sebagai ADUN Penanti semalam sebagai satu mainan politik untuk tujuan-tujuan tertentu.

Hello Mat Najib, memanglah bertujuan tertentu. Ini bukan macam Sirul bunuh Altantuya- tiada tujuan…. ngoookk.

Najib berkata, keputusan yang dibuat oleh Mohammad Fairus itu adalah satu keputusan politik.

Abis tu ingat ini keputusan mahkamah jenis correct, correct, correct? Inikan politik, keputusannya mestilah keputusan politik. Bebal juga presiden baru umno (BARU) ni.

“Terlalu banyak masa, tenaga, wang ringgit dibelanjakan untuk pilihan raya kecil yang tidak perlu sebenarnya,” katanya selepas merasmikan mesyuarat agung tahunan Gabungan Dewan Perniagaan dan Perindustrian Cina Malaysia di sini, hari ini.

Hello Najib, mana lebih banyak daripada komisyen kapal selam? Mana lagi banyak dari harga C4?. Mana lagi banyak dari umpan bawa lari Balasubramaniam? Mana lagi banyak dari upah Saiful the bontot? Mana lagi banyak raba bontot, bontot The Havanna Club?. Mana lagi banyak batang ice cream dalam van kat jalan Damanasara? Mana lagi banyak dari harga jam Rolex? Mana lagi banyak dari bayar Mr. Ji, the Kerala bomoh?


Siapa mau jawab? Lu tanya Bik Mama. Semua dia boleh jawab.

SAMPAI ARI NI AKU TENGOK TAK DAK SORANG PUN PEMIMPIN DUNIA UCAP TAHNIAH DEKAT BABI PAK NAJIB(BPN)SAH NILAH PRODUK HARAM UMNO

Tanpa Nama berkata...

umno,melayu sehati sejiwa konon porah lah lu mamat, poyo jer lebih

Tanpa Nama berkata...

bodoh betul badut2 PR ni. tak ada yang keluar dari mulut mereka melainkan fitnah belaka.

Kongsi Link Anda