Popular Today

Khamis, Mei 28, 2009

BAU TEMBELANG PKR!

Pengerusi Perhubungan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pulau Pinang, Datuk Zahrain Mohamed Hashim menymebunyikan bau tembelang PKR dengan menyifatkan segala tuduhan dan dakwaan Aminah Abdullah mengenai parti itu dan dirinya sebagai pembohongan semata-mata.

Katanya calon Bebas pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti itu cuba mengalihkan fokus sebenar pilihan raya itu dengan mereka pelbagai cerita bertujuan memburukkan imej parti.

“Dia sepatutnya tumpu kepada pilihan raya kecil ini dan ceritalah apa yang hendak dilakukannya untuk penduduk Penanti, bukan buat cerita yang bukan-bukan,” katanya ketika dihubungi Bernama, di sini.

Beliau yakin tindakan Aminah mereka cerita kononnya berlaku satu peristiwa di sebuah hotel di Jawi, Nibong Tebal dua tahun lalu ada kaitan dengan perasaan tidak puas hati kerana beliau menggantikan Aminah dengan orang lain sebagai Ketua Wanita PKR negeri

Aminah sebagai bekas orang dalam PKR memang mengetahui apa yang berlaku, nampaknya PKR cuna untuk merasuah AMinah untuk menutup bau tembelang mereka.

Apabilan PKR bercakap Aminah perlu tumpu isu pilihanraya kecil namapkanya PKR juga sudah naynyuk yang mereka pun sama juga... bukannya bercerita untuk membangunkan rakyat penanti tetapi tetap bercerita tentang UMNO. Inilah jenis manusia munafik cakap tak serupa bikin!

2 ulasan:

TokAyah berkata...

Saya nak cadangkan pada SPR tukar saja PRK Penanti kepada Pesta Ronggeng. Minta buat pilihanraya, dah bagi Buat Pesta Ronggeng, Zaharin bila lagi nak jemput Kak Min menari ronggeng. Azmin dah pukul gendang baik punyaaaa...Menari ronggeng kena ada pasangan.....pangil puak2 PR bertepuk tangan ramai2....

Tanpa Nama berkata...

cakap tak serupa bikin.. Masa permulaan kempen PKR bukan main hentam BN...... padahal yang ditandingnya bebas. kenapa tak cerita pasal apa yang nak dibuatnya kalau menang? pasal pembangunan yang nak dibawa/? kenapa bila kena batang hidung mereka.... tutup semua apa yang depa buat. mmg dasar Parti Kencing rakyat mcm tu dah...........

Kongsi Link Anda