Popular Today

Khamis, Jun 04, 2009

Ahli Majlis Perbandaran Seberang Perai -DAP singkirkan PKR

Enam daripada sembilan ahli Majlis Perbandaran Seberang Perai dari PKR, memboikot majlis angkat sumpah presiden MPSP yang barunya, Mokhtar Mohd Jit pagi ini. Mereka bertindak demikian sebagai membantah pelantikan kakitangan awam memegang jawatan tersebut.

Seperti yang dilaporkan dibeberapa akhbar, tindakan ahli-ahli PKR ini jelas mencerminkan betapa tidak profesionalnya mereka memegang tanggungjawab serta kesetiaan terhadap pimpinan atasan. Ini juga menunjukkan kesepakatan mereka dalam mencapai persetujuan di dalam membuat keputusan tidak pernah sama untuk mencapai kesejahteraan rakyat.

Sering mereka utarakan bahawa pemimpin UMNO/BARISAN NASIONAL adalah terdiri daripada golongan "YES MAN" yang sentiasa akur dan tunduk dengan keputusan pihak atasan apabila membuat keputusan. Rasionalnya berbuat demikian adalah kerana kesepakatan yang telah wujud sekian lama antara parti-parti komponen BN. Jika ada pun sebarang keputusan yang tidak memuaskan hati beberapa pihak, ianya diselesaikan dengan cara yang terbaik dan bukan dengan cara menunjuk perasaan dan memboikot...

Tahniahlah PKR kerana disingkirkan!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda