Popular Today

Rabu, Jun 17, 2009

Tindakan melulu Nik Aziz disanggah lagi pemimpin PAS

Terlajak perahu boleh berundur, tetapi terlajak kata badan binasa inilah pepatah yang biasa kita dengar... Apa yang Azizan kata mengesahkan Nik Aziz ni memang dah nyanyuk dan cakap tanpa berfikir lagi...

Pesuruhjaya Pas Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak mahu Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mendapatkan maklumat lebih jelas daripada Presiden parti itu, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhubung idea penubuhan kerajaan perpaduan sebelum membuat kenyataan melulu.

Azizan berkata, adalah tidak wajar Nik Abdul Aziz membuat kenyataan melulu dan meminta Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa meletak jawatan jika masih menyokong idea mewujudkan kerajaan perpaduan.

Katanya, tindakan pemimpin parti itu yang mengeluarkan pelbagai kenyataan yang bercanggah dikhuatiri akan memberi kesan negatif kepada parti itu.

Kita sebenarnya kasihan melihat Nik Aziz, Beliau ialah mangsa orang yang sekelilingnya dan penasihat-penasihat beliau. Beliau hanya menjadi alat Husam dan Anwar, kesian kat orang tua ni. Kalau dilihat Husam sebenarnya tiada sudah kekuatan hanya bersandar kepapda tubuh uzur Nik Aziz ni. Nik Aziz sepatutnya berehat, dengan teguran sebegini di kalangan pemimpin PAS sendiri nampaknya ada yang tidak bersetuju dengan cara Nik Aziz ni. Kedah tak semestinya sependapat dengan Kelantan dan begitulah sebaliknya.. Setiap sekeping duit syiling mestilah ada dua muka, muka depan dan muka belakang! itulah lumrah kehidupan..

3 ulasan:

TAAVEEKUN PERAK berkata...

U all tau tak yg semenjak dua menjak ni Si Tua yang sdg nyanyok ni mmg kerap melalut.Dia dah jadi anti perpaduan ummah pulak.Ulamak jenih apa dia nih entah ler.Dok buang tabiat mungkin rumah dah mula suruh pergi dan kubur dok panggil mari kot.
Kena nasihatkan ahli2 Pas supaya sediakan siap2 3 helai kain putih utk dikapankan.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol berkata...

Baru la hari ini kita nampak rupa sebenar seorang tok guru yang disanjung2 oleh penyokong PAS. Ketika orang lain mahukan perpaduan sesama Melayu dan sesama Islam, N.Ajis pula asyik dengan menyatakan itu lontaran / idea / pendapat peribadi.

Jika benar itu lontaran peribadi, tak mungkin Presiden dan Timb. Presiden boleh sependapat mengenai kerajaan perpaduan ni. Apakah seperti yang dikatakan oleh N.Ajis yang mereka berdua dan penyokong kerajaan perpaduan ini 'boneka UMNO'??

N.Ajis harus bermuhasabah diri, jangan kerana dendam lama bersama UMNO di bawa sampai ke mati. Mungkin juga ada 'suara-suara' belakang N.Ajis yang bencikan perpaduan sesama Islam, tetapi lebih suka perpaduan bersama musuh Islam.

Dan hari ini juga bersaksilah kita yang kata2 N.Ajis sudah menjadi seorang DIKTATOR. Subhanallah...

Tanpa Nama berkata...

Nik Aziz tak mahu orang Islam bersatu.Inikah dikatakan pejuang dan ketua parti Islam.?

Ganjil bin ajaib.

Kongsi Link Anda