Popular Today

Ahad, November 01, 2009

1PAS "DAP didahulukan, Islam ditinggalkan" : Seminar Politik PAS - Kekecohan dijangka tercetus

Adakah kekecohan akan tercetus pada Seminar Politik PAS nanti.... Lihat gayanya dari kata-kata Mahfuz, kekecohan mungkin akan tercetus akibat tidak puas hati oleh kedua pihak iaitu Erdogan mahupun Ulama..

Menurut laporan the star, 7 November nanti PAS akan mengadakan seminar politik yang diharapkan menjadi suatu platform untuk ahli parti utarakan kekecewaan mereka pada pimpinan parti.

Acara ini mungkin akan lebih kecoh dan berapi-api daripada yang diharapkan, katanya, tetapi parti itu bersedia untuk mengambil kesempatan bahkan jika itu berarti mencuci pakaian kotor di depan umum.

Inti dari seminar politik adalah untuk membenarkan ahli parti untuk melepaskan ketegangan dan melampiaskan kekecewaan mendalam terhadap parti dan kepimpinan.

"Menurut pendapat saya, itu baik bagi parti untuk mendapatkan reaksi atas pelbagai isu yang untuk mencari penyelesaian dalam upaya meperkuat hubungan baik dengan Pakatan Rakyat.

"Ini juga akan membolehkan kita mendapatkan pandangan daripada pihak luar untuk membolehkan kita untuk meningkatkan prestasi secara keseluruhan.

"Saya yakin bahawa keputusan daripada seminar politik tidak akan mengarah kepada kekacauan politik yang boleh memecahbelahkan parti," kata Mahfuz kepada wartawan selepas menyertai dalam sebuah ceramah yang dipimpin oleh presiden parti Datuk Seri Hadi Awang di depan Sultan Mohamad IV Stadium Selasa larut malam.

Mahfuz berkata itu adalah dasar parti untuk menggalakkan ahli untuk bercakap dan mengkritik kepimpinan.

 Kata AB : Kata Mahfuz, PAS menggalakkan ahli bercakap untuk kritik pemimpin... tetapi tidak mahu media tahu, apatah lagi dalam blog. Di dalam media mereka mahu cerita-cerita baik untuk mereka.


Ini semua cakap bohong dari pemimpin PAS... cakap tak serupa bikin... kata mereka berjuang untuk kebebasan bersuara.. tetapi blog melaporkan tentang sesuatu isu dengan benar dan telus mereka menuduh blogger macam-macam...

1 ulasan:

Tai berkata...

Oleh itu, jangan semborono mendoakan keburukan terhadap orang lain. Kelak nanti, kita yang ditimpa doa sendiri.

Kongsi Link Anda