Popular Today

Khamis, Mac 11, 2010

Hakim silap lagi, ANUwar Aljuburi terus melengahkan pembicaraan


Ibarat orang dah terdesak, pastinya pelbagai cara untuk melepaskan diri... jika tak boleh ikut depan, maka pintu belakang akan diguna, kalau tak boleh guna yang depan, yang belakang pun dia balun!!

Itulah dia sikap sebenar ANUwar Aljuburi, memang pakar strategies... dan pakar penipu...

Tapi dengan kata lain ANuwar Aljuburi ialah seorang yang penakut.. tidak berani berhadapan dengan pertuduhan liwat belaiu.. sampai bila beliau mahu lari.. lari di dunia mungkin boleh.. beliau boleh menipu satu dunia.. tapi beliau jangan lupa mahkamah Allah... PAStinya Karpal Singh pun tak guna di mahkamah Allah..

Anwar teruskan melarikan diri dari perbicaraan dengan menghantar Petisyen rayuan mendakwa Hakim Mahkamah Tinggi tersilap ketika memutuskan bahawa tidak terdapat berat sebelah yang serius sekiranya beliau meneruskan untuk mendengar perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim. [baca sini]

Dengan ANuwar ni, beliau tidak pernah membuat salah, yang salah semua orang lain... sekarang beliau menuduh lagi hakim tersilap... jangan lepas ni kalau berdepan dengan mahkamah Allah, ANuwar juga mengatakan Allah tersilap masukkan dia dalam neraka... Orang dah biasa bohong, depan Allah pun tak takut tapi dimahkamah Allah, mulut tidak akan bercakap, tetapi anggota badan yang bercakap..

Tindakan ANuwar ini umpama beliau tidak takut kepada mahkamah Allah, beliau bercakap tentang keadilan, tetapi bila orang lain yang menjadi mangsa menuntut keadilan beliau menafikan pula... apa jenis keadilan pula inio.

Alasan lain dalam petisyennya itu termasuk bahawa Hakim Mohamad Zabidin tersilap dari segi undang-undang ketika memutuskan bahawa tidak ada sebab untuknya menarik diri untuk terus mendengar kes itu dan menyatakan bahawa sekirannya beliau menarik diri, ia bermakna beliau lari dari tanggungjawabnya sebagai seorang hakim.

Itu yang membezakan Hakim dan ANuwar.. seorang bertanggungjawab dan seorang lagi tidak bertanggungjawab. Kalau bab bercakap memang pandai, namun bila orang lain bercakap tentang dia semuanya salah.. walaupun sesuatu tu telah jelas dan nyata.

Anuwar ialah seorang bacul dan pengecut... setakat berani di luar mahkamah.. berceramah di sana dan sini mengatakan penipuan dan sebagainya dan beliau mempunyai pelbagai bukti bahkan fatwa dari Yusof Qardawi, Fatwa yang dicipta khas untuk peliwat seperti beliau... tetapi melarikan diri dalam mahkamah...

Ini semua alasan kartun dari ANuwar... kalu dah jenis penipu tu.. tetap penipu....

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda