Popular Today

Jumaat, Mac 12, 2010

PKR menuju ke tanah perkuburan

Sudah ramai yang meninggalkan PKR, dari pemimpin atasan sehinggalah ke akar umbi. Semuanya keluar kerana hilang kepercayaan kepada pemimipin mereka yang meliwat dan mengamalkan kronisme.

Terbaru PKR Kedah terpaksa membuat perjuampaan antara Tan Wei Shu, YB Batu Arang dan ANuwar. Apatah lagi semenjak sehari dua ni tiada lagi kedengaran suara rasmi beliau apabila disingkirkan oleh PAS dalam AJK Mesyuarat Kerajaan Negeri.

Ianya berikutan ketidakhadiran ADUN Bakar Arang itu yang tidak hadir pada majlis pelantikan exco baru Kedah semalam sehingga dilaporkan menimbulkan teka-teki mengenai kedudukannya dalam parti.

Tindakan mengartur perjumpaan ini menunjukkan masalah dalaman PKR semakin parah!!, semua gara-gara masalah dalaman dan merebut jawatan yang sedang berlaku dalam PKR.

PKR Sebagai parti nyang mengamalkan kronisme, tindakan pemimpin atasan meletakkan 'orang mereka' merupakan amalan PKR. Punca ini yang menimbulkan rasa tidak puas hati terhadap Aljuburi.

Apatah lagi, Wan Azizah pula dilihat sebagai tunggul. Di samping itu ke liwat ANuwar yang mem[unyai bukti nyata menunjukka Anwar meliwat juga mengikis keyakinan terhadap pasti tersebut.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda