Popular Today

Jumaat, April 23, 2010

Jentera PKR HS tempang - semakin ramai tinggalkan PKR


Setiap hari kita mendengar ramai pemimpin PKR keluar Parti.. walaupun PKR masih mendabik dada dengan mengatakan mereka tidak terjejas.. tetapi pilihanraya ialah mengenai jumlah dan angka.. walaupun lebih satu undi tetap dikira menang

Jentera PKR di Hulu Selangor kini semakin tempang apabila Pengerusi Jawatan Kuasa Daerah Mengundi Hulu Bernam, Mohd Salleh Mat Noor meninggalkan parti bersama 200 pemimpin kawasan dan pengikut parti tersebut. Ianya termasuk Ketua Angkatan Muda Hulu Bernam Hanif Sairan. [rujuk sini]

Alasannya, kepimpinan PKR Selagor hanya pandai berjanji tetapi gagal melaksanakannya. dan juga gagal menjaga kebajikan rakyat!!.

Sebelum itu, Bekas Pengerusi PKR Perlis, Keria Senawai dengan beberpa pemimpin PKR di negeri tersebut juga megumumkan keluar parti tersebut.

Kepada rakyat Malaysia.. kini telah tiba masnya untuk meninggalkan Parti Kubur Rakyat!!

Semakin ramai hilang kepercayaan kepada kepimppinan dan perjuangan PKR..

Selamatkan Malaysia!!


Tinggalkan PKR...


Jauhi Dosa!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

INILAH SATU SATUNYA SEJARAH TAMADUN PARTI PARTI POLITIK DALAM DUNIA DIMANA HARI INI UJUDNYA SATU PERTUBUHAN POLITIK YANG MANIFESTO UTAMANYA IALAH KORBANKAN RAKYAT, BUKAN PARTI YG NAK BERKORBAN UTK RAKYAT. IANYA TELAH UJUD DIMALAYSIA DENGAN GELARAN PARTI KORBANKAN RAKYAT(PKR)DI PIMPIN OLEH AL FADZIL SHEIKH AL ANWAR WAL JUBRI ILLA WAL GERUDI.SAYUGIA MEMAKLUMKAN BAHAWA SEMUA PENGUNDI ATAU PENYOKONG ATAU AHLI PKR ADALAH SEBENAR BENARNYA MEREKA TELAH TERKORBAN DIK KERANA KEBIJAKSANAAN ANWAR MENIPU DAN KORBANKAN SEMUA RAKYAT YG MENYOKONGNYA.

Kongsi Link Anda