Popular Today

Khamis, April 22, 2010

Tunggu di Parlimen!!! - Ezam buktikan Anwar boneka Israel!!!

Nampaknya rentak tarian Anwar akan menjadi sedikit 'sumbang' apabila Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ezam Mohd. Noor berkata, beliau telah mengumpulkan segala bukti mengenai kaitan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan pemimpin-pemimpin Yahudi.

Walaupun dakwaan mengenai Anwar telah biasa dilihat dan dibaca dalam media maya, namun kali ini ianya akan dibawa selangkah lebih tinggi.. ‘dossier’ (maklumat) ini akan diserahkan kepada ahli-ahli Parlimen esok...


Dakwanya, antara dokumen tersebut ialah surat bertarikh 1 Oktober 2006 yang ditulis oleh Anwar selaku Pengerusi Foundation for the Future kepada Kaunselor Bank Dunia, Robin Cleveland bagi memohon agar teman wanita bekas Presiden Bank Dunia, Paul D. Wolfowitz, iaitu Shaha Ali Riza, dipinjamkan ke yayasan tersebut.

Beliau berkata, surat itu membuktikan Anwar sanggup menjadi boneka kepada Israel demi menutup skandal Wolfowitz walaupun umum mengetahui bekas Presiden Bank Dunia itu merupakan bangsa Yahudi yang bertanggungjawab menjadi arkitek perang Iraq sehingga membunuh ratusan ribu umat Islam di negara tersebut.

Apa yang petning rakyat perlu mengetahui hubungan Anwar yang begitu Intim dengan Bangsa yahudi dan israel ini... Anwar memang dikenali sebagai pencacai yahudi yang duduk di Foundation for the Future.

Apa sangat hebatnya Anwar ini, tidak mungkin Yahudi akan mengambil ANuwar ALjuburi kalau ianya seorang yang betul-betul Islamik.. apatah lagi yang mengancam kewujudan Yahudi.. Oleh itu, rumusan yang boleh dibuat adalah Yahudi akan menggunakan orang seperti Anwar ini untuk merosakkan negaranya sebagaimana Yahudi bertangguingjawab menjatuhkan Iraq, Pakisatan, Afganistan dan Iran.., Manusia umpama ANwarlah yang telah bertanggungjawab menjatuhkan negara mereka melalui bantuan Yahudi.

Sebab itu mereka sangat mempertahankan kes Liwat Anwar diperingkat Antarabangsa.. dan mahukan kerajaan menggugurkan kes liwat ini.. kerana ANwar ialah harapan mereka untuk menjajah Malaysia sebagai sebuah negara Islam setelah mereka gagal untuk menundukkan Malaysia di Zaman Mahathir.

Anwar ialah manusia hipokrit yang fasiq, menuduh kerajaan bekerjasama dengan Israel, sedangkan pada masa sama beliau pernah menggunakan khidmat syarikat pelobi yang ditunjangi warga Yahudi semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri dahulu.

Semasa menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri Aljuburi bersekongkol dengan APPC yang diketahui diterajui oleh bangsa Yahudi dan sejumlah besar peruntukan digunakan bagi tujuan tersebut khususnya bagi meningkatkan imejnya.

Tolak Anwar!!!

Tolak Boneka Yahudi!!!

Sumber : Utusan

2 ulasan:

Unknown berkata...

Apakah kita ingin anak-anak Melayu merempat di bumi sendiri...Tolak calon MIC. Melayu selamat.

Tolak boneka DAP berkata...

jANGAN JADI BONEKA daP... mELAYU AKAN sELAMAT iSLAM AKAN sELAMAT

Kongsi Link Anda