Popular Today

Rabu, April 14, 2010

Zaid katak : saya bukan orang luar!!!

Sekali lagi rakyat Hulu Selangor akan ditipu oleh pemimpin PKR.. dahulu PKR bagi calon yang sakit merana.. kini bagi calon PKR bukan anak tempatan pula..

Dengan muka tak Malu si Zaid Katak kata "Saya kurang setuju...saya datang dari kawasan pengundi Melayu. Saya lebih Melayu daripada kebanyakan pemimpin Sabah. Saya faham perasaan dan kehendak rakyat,” katanya lagi...

Kalau dia asal dari kawasan Melayu.. tetapi bertanding di kawasan Melayu pun tak pernah menang.. apatah lagi dakwaan beliau memahami perasaaan dan kehendak rakyat!!.. semua ni bohong belaka, dan hanya memperbodohkan rakyat Malaysia... jika sekali lagilah dia kata dia tahu kehendak rakyat.. kenapa rakyat Kota Bharu menolak beliau...

Hakikatnya Zaid katak ni teidak pernah berbudi pun pada orang kota bahru.. bukan setakat itu beliau juga seorang kedekut.. taik hidung masin... hehehe.. jangan harap orang Hulu Selangor nak dibantunya.. kalau dimaki ada kemungkinan...

Tidak cukup agaknya Pakatan ni memperbodohkan pengundi Hulu Selangor... ini mereka akan memperbodohkan mereka sekali lagi..

Pengundi Hulu Selangor perlu jelas memilih calon yang boleh mereka terima, apatah lagi calon yang boleh kerap turun kawasan.

Apaguna bila memilih wakil rakyat yang tidak boleh turun kawasan, tidak mesra rakyat, sukar dijumpai di kawasan.

Satu lagi.. kepada pengundi Hulu Selangor tanyalah kepada mereka di Kota Bharu, apakah sumbangan Si Zaid Ibrahim kepada warga Kota Bharu.. tak de.. elekk!!!..

jadi pengundi Hulu Selangor, cakaplah kepada Zaid dan PKR.. cukup-cukuplah perbodohkan orang Hulu Selangor!!!

3 ulasan:

AJAI62 berkata...

Salam

Apa dah jadi semuanya recycle dah tak ada muka lain menyemak aje muka katak ni dalam politik Malaysia.. Ada talian hayat ke dia ni. Kalau setakat dia ni tak usahlah percaya dengan temberang dia. Suruh jadi menteri kehakiman habis di telanjangnya semua orang yang tak sehaluan dengan dia. Rakyat HS kena fikirlah jangan esok kesal tak sudah....

Jumayatara berkata...

Satu lagi.. kepada pengundi Hulu Selangor tanyalah kepada mereka di Hulu selangor, apakah sumbangan MIC kepada penduduk Hulu Selangor..

jadi pengundi Hulu Selangor, cakaplah kepada MIC.. cukup-cukuplah perbodohkan orang Melayu Hulu Selangor!!!

Tanpa Nama berkata...

Cukuplah Pakatan nak perbodoh Melayu.. 2 tahun bersama Pakatan macam 200 tahun dalam neraka... hak orang Melayu dinafikan... cina disusukan..

Kongsi Link Anda