Popular Today

Khamis, Oktober 28, 2010

Beza kerjasama UMNO-MCA dan PASberg-DAPigs


UMNO dan MCA telah bekerjasama lebih 50 tahun semenjak sebelum merdeka hinggalah sekarang.. semuanya atas asas untuk membela dan membangunkan rakyat Malaysia..

Tapi ada satu parti bingai namanya PAS.. dahulu kafirkan UMNO kerana berkawan dengan kafir.. tapi kini baru sahaja buat kerjasama dengan DAP iaitu pasrti yang terang mangatakan nak tubuhkan negara skular dan langkah mayat aku dulu jika nak buat negara Islam.... siap berpeluk cium dengan Kit Siang..  ada pula jambatan pula yang dibuat PKR, itulah kata Presiden PAS [klik sini]..

Kerjasama MCA - UMNO  tak de jambatan puan siap ada highway lagi.. direct.. Siratol Mustaqim..

Banyak beza antara kerjasama antara UMNO-MCA dan PASberg-DAPigs.. namun yang utama, sejarah membuktikan segalanya.. akhirnya PAS yang terpaksa menjilat ludah sendiri apabila PAS terpaksa menerima Kafir harbi DAP.. dan lebih teruk ialah PAS hanya keldai tonggengan DAP..

Itu bezanya kerjasama UMNO - MCA dan kerjasama PAS - DAP.. Dalam Islam kerjasama mestilah memberi ruang kepada Islam untuk memimpin.. ini yang dibuat oleh UMNO.. tapi dalam kerjasama PAS, PAS dipimpin, mulut terkunci dari berkata-kata tentang Islam.. tiada negara Islam, tiada undang-undang Islam.. nak cakap tentang Islam pun takut-takut.. kena tengok DAP  ada ke tidak.. kalau tak de DAP barulah boleh cakap.. inilah dayus... inilah penghinaan PAS terhadap Islam...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda