Popular Today

Selasa, Oktober 12, 2010

Cara Khalid 'anjing'kan Azmin

Nampak macam berkhemah.. tapi sebenarnya sangat sinis dan tajam menusuk dada.. ianya berkaitan Khalid Gagap yang meminta Tian Chua membuat kajian dan penilaian kesan terhadap tindakan Khalid Gagap yang mengumumkan hasrat bertanding jawatan Timbalan Presiden dalam minggu ini.

Tian Chua yang juga Ahli Parlimen Batu berkata, beliau akan mengkaji pendirian Abdul Khalid itu dan memberi nasihat mengenainya [rujuk sini].

"Memandangkan Menteri Besar mahu mendapatkan pandangan dan nasihat saya, saya akan lakukannya. "Saya berharap dapat memberikan pandangan yang baik mengenai hal ini," katanya di lobi Parlimen di sini, Selasa.

Tidakkah ia umpama satu perbuatan 'menganjing' Azmin yang telah pun layak untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden.

Kita maklum bahawa hubungan Khalid dan Azmin bukanlah baik sangat khasnya selepas Isu Azmin merampas kedudukan Pengerusi PKR Negeri Selangor..

HP v100w 8 GB USB 2.0 Flash Drive P-FD8GBHP100-EFKhalid mahu menunjukkan dia ni cerdik sedikit berbanding Azmin yang bertanding tanpa kajian dan penilaian... Apatah lagi kejian ini berkaitan pentadbiran dan perpaduan parti terhadap keputusan Khalid Gagap.. sedangkan Khalid Gagap hanyalah MB semata-mata dan bukanlah besar sangat jawatan tu...

Tidakkah sepatutnya kajian ini patut dibuat sebelum Khalid mengishtiharkan diri beliau bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR dan bukannya kajian dibuat selepas pengihstiharan dirinya untuk bertanding jawatan tersebut.

Tindakan Khalid ini sebenarnya ada signifikan yang tertentu.. dan kita boleh melihat siapa yang berada di belakang Khalid.. Tian Chua, Eli Bogel dan jawatankuasa khas itu ialah Presiden Kongres Kesatuan Sekerja Malaysia, Syed Shahir Syed Mohamud; Presiden Tenaganita, Irene Fernandez dan bekas Ketua Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim), Dr Muhamad Nur Munuty.

Kita lihat bukan sahaja Azmin.. Anwar pun tidak membuat kajian sebegitu rupa... hehehehe... Khalid sebenarnya pandai main cantik.. beliau banyak menumpukan undi bukan Melayu dalam PKR untuk mengundi beliau.. sebab khalid Ini memang dikenali sebagai Boneka haramjadah DAP dan Cina PKR..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda