Popular Today

Selasa, November 09, 2010

Azmin mengalu-alukan Zaid tarik diri



Di dalam PKR, orang yang paling suka dan gembira ialah Azmin Ali.. manakan tidak, kalau ada Zaid pastinya Azmin tidak senang duduk kerana mencabar kerusi jawatan Timbalan Presiden yang diidam-idamkan beliau.

Azmin dengan selamba berkata, ia merupakan satu tindakan yang harus dihormati semua pihak. [klik sini]
Kata Azmin "Jika benar Zaid meletakkan jawatan, itu adalah keputusan peribadinya. Mengenai pemilihan PKR, ia satu proses demokrasi dalam parti yang harus diterima oleh calon yang bertanding.
Demokrasi ala PKR ialah demokrasi terpimpin.. banyak salah laku dilakukan pihak tertentu demi menjayakan agenda peribadi Anwar Ibrahim.

Semua mengetahui pendirian Anwar mengenai Zaid dan bagaimana Anwar mahukan Azmin sebagai anak emasnya menjadi Timbalan Presiden..

Segala salah laku, walaupun di depan mata Anwar hanya menutup sebelah mata, buat tak nampak... Semalam Zaid kata,beliau yakin mana-mana parti politik yang hipokrit dan punyai nilai palsu sebegitu tidk akan dapat membuat reform yang bermakna untuk rakyat negara ini.
“Saya kecewa,”katanya.

”saya harap para peminat Anwar Ibrahim tidak lagi akan anggap saya sebagai spoiler yang menyekat perarakan mereka ke Putrajaya.Saya harap yang terbaik bagi mereka.
Tu..lah Zaid.. orang dah kata.. PKR ni ni parti aljuburi tapi ko tak percaya...

Kongsi Link Anda