Popular Today

Selasa, Mac 15, 2011

Panas : Nafsu pelahap Anwar ALjuburi!!!

oleh : aakj

ADAKAH BENAR SAIFUL DI LIWAT KETIKA ANWAR DAN SAIFUL BERMESYUARAT DI KONDOMINIUM ???

SILA LIHAT KENYATAAN DI BAWAH

AHLI MESYUARAT SULIT ANWAR

Prof. Ariff atau nama sebenarnya Profesor Datuk Dr. Mohd. Arif Mohd. Karim (bekas Pengarah Eksekutif Institut Kajian Ekonomi Malaysia -MIER).
Nik Mahmood Nik Hassan (Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR)
Omar Malik Merican (bekas Ketua Pegawai Operasi Bursa Malaysia)
Datuk Nik Mohd. Sidek Nik Abu Bakar (ahli korporat)


MANGSA...


Nik Mahmood Nik Hassan


SIASAT SIAPA HASANUDDIN !!!




Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damasara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, Kuala Lumpur, sebuah kondo mewah milik sahabat baik Anwar,Hasanuddin Abdul Hamid pada 26 Jun 2008.

Pada pagi 26 Jun 2008, jam 10.30 pagi Anwar mengingatkan Mohd Saiful supaya hadir ke Kondominium Desa Damansara, pada jam 2.15 petang kerana di antara jam 12 tengahari hingga 2.00 petang,Ketua Umum PKR itu mempunyai mesyuarat sulit dengan VIP di Unit 1152.
Tujuan Anwar arahkan Mohd Saiful ke sana untuk berbincang jadual kerja secara peribadi di antara Ketua Umum PKR dengan Pembantu Sulitnya itu.


Mohd Saiful bertolak dari Pejabat Ketua Umum, PJ pada pukul 1. 45 petang.Sebelum itu, Ibrahim Yaakub mengirimkan satu dokumen kepadanya untuk diserahkan kepada Anwar.Mohd Saiful sepatutnya sampai ke kondo itu pada jam 2.15 petang, tetapi hari itu dia sampai lewat, kira-kira jam 2.45 petang.



Setelah sampai di Kondo itu, ketika keluar lif di Tingkat 5, Mohd Saiful berselisih dengan seorang lelaki yang tidak dikenalinya yang baru sahaja keluar dari Unit 1152.



Terdapat satu sumber yang mengatakan lelaki yang berselisih dengan Mohd Saiful itu adalah Prof Dr Mohamed Ariff yang baru keluar dari Unit 1152.

Hal ini diperkukuhkan lagi apabila Prof Dr Mohamed Ariff membayar peguam peribadi, Kailesh untuk mengikuti prosiding kes liwat itu kerana dibimbangi Anwar akan memanipusi namanya sebagai alibi, sedangkan, ketika Mohd Saiful sampai ke kondo itu, beliau hanya berselisih dalam perjalanan.


Kalau benar maklumat itu bermakna, Mohd Saiful keluar lif menuju ke Unit 1151, dalam masa sama,Prof Dr Mohamed Ariff keluar dari Unit 1152 menuju ke lif. Mereka dikatakan berselisih di perjalanan.


Satu lagi fakta menarik pada 26 Jun 2008, bukan kali pertama Mohd Saiful ke kondo itu. Setiap kali dia ke sana pasti dia diarahkan ke Unit 1151 yang letaknya berhadapan dengan Unit 1152.

Difahamkan,kalau lihat di beranda 1151,boleh nampak Unit 1152.


Foto di atas menunjukkan Mohd Saiful menerangkan kepada hakim,pasukan pendakwa dan peguam bela berkenaan lokasi kejadian di Unit 1151.
Turut kelihatan juga Anwar dan peguamnya Sankara Nair.Wajah Anwar membayangkan beliau tidak begitu gembira dengan keterangan bekas pembantunya itu.

SAAT NAK BERZINA !!
!

Anwar Pakai Tuala Putih Peluk Saiful Sambil Berdiri
Seterusnya Mohd Saiful menceritakan secara detail kejadian semasa mesyuarat bersama Anwar di Unit 1151.
Bermula Mohd Saiful duduk bertentangan dengan Anwar di meja makan.Serah dokumen. Bincang serba sedikit jadual kerja, seterusnya Anwar menyatakan keinginan sebenarnya menyuruh pembantunya datang iaitu untuk meliwatnya.
Reaksi Mohd Saiful pada awalnya adalah menolak tetapi akhirnya terpaksa mengikuti kemahuan majikannya itu.

Anwar arahkannya ke bilik tidur utama dan membersihkan diri di bilik air.
Keluar dari bilik air, Mohd Saiful hanya memakai tuala dan nampak Anwar sedang berdiri di penjuru hujung katil.

Saiful menghampirinya dan Anwar memeluk Mohd Saiful sambil berdiri.
Ketika Mohd Saiful mahu menceritakan secara detail bagaimanakah aksi-aksi Anwar dalam proses penetrasi itu, peguamnya memohon prosiding dijalankan secara tertutup.



“Can I fuck you today?”

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda