Popular Today

Selasa, Mac 15, 2011

PAS memang suka dirogol!!!

Sebanyak 9,575 kes rogol di bawah umur direkodkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) bagi tempoh lima tahun sejak 2005, persidangan Dewan Rakyat diberitahu hari ini.

Timbalan Menteri Dalam Negeri Abu Seman Yusop berkata statistik yang direkodkan PDRM itu menunjukkan jumlah kes yang melibatkan mangsa bawah umur adalah lebih tinggi bagi tempoh 2000 hingga 2010 berbanding kes yang melibatkan mangsa bukan bawah umur.

Jika dikira secara purata dari 9575 kes rogol dari 2005-2010 ini bermakna 1596 kes berlaku setahun atau 133 kes sebulan atau 4.4 kes rogol berlaku sehari [SINI].
Di atas ialah fakta mengenai kes rogol yang berlaku di Malaysia sejak tahun 2005... ianya memang menakutkan.. namun lebih menakutkan fakta yang tidak dikeluarkan.. iaitu PAS kini lebih teruk dirogol DAP..

Bagaimana PAS telah menjadi alat pemuas nafsu DAP.. mana PAS nak letak maruah Islam.. lihat isu Arak di Selangor.. isu lesen judi di Kelantan.. isu kalimah Allah..  bagaimana kalimah suci Al Furqan menjadi alat mainan penceramah DAP.. fatwa yang dikeluarkan mengikut nafsu.. sokong UMNO hukumnya haram Syarie.. sokong UMNO dianggap jahiliyah.. sokong PAS masuk syurga...

Inilah bukti.. Islam juga telah dirogol oleh PAS dan Pakatan... di Malaysia, Islam tiada lagi kemuliaan.. Perjuangan PAS menegakkan negara Islam telah dibakula sampahkan.. begitu juga dengan perjuangan mendaulatkan syariat Islam..

Fakta rogol agama yang berlaku dalam PAS ini tidak boleh dibiarkan begitu sahaja.. inilah pengkhianatan PAS pada Islam.

Lihat sahajalah bagaimana Nizar dengan sombong dan bongkak menjelaskan PAS rupanya memang tidak pernah berjuang untuk Islam.. jadi apa yang berlaku sekarang ini.. yang Nik Aziz kata nak buat untuk Islam semuanya tipu belaka semata-mata..

Lihatlah bagaimana ulama PAS mewajarkan perkataan Allah hilang kesucian dan keistimewaannya..

Islam bagi PAS ialah alat pemuas nafsu serakah mereka.. dan tidak lebih daripada itu..

Banyak kes rogol membuktikan kegagalan PAS sebagai parti dakwah... tetapi ianya membuktikan PAS adalah parti fitnah.. sebab PAS tidak pernah sibuk nak berdakwah kepada mereka yang terlibat dalam gejala sosial.. mana program PAS untuk menangani gejala sosial...

Cuba lihat sahajalah gejala pelacuran yang berlaku di Kelantan yang dikatakan serambi Mekah [SINI dan SINI].. Label yang diberikan sebagai serambi Mekah sepatutnya ditarik kerana ianya adalah penghinaan terhadap nama bandar Suci Islam...

PAS patutnya bertaubat dan kembali kepada Islam sebenar.. cukuplah sudah.. jangan Hina Islam lagi!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

klu nk ikutkan ini bukan kes rogol..,tetapi kerelaan perempuan itu sendiri..,,kerelaan dan paksaan tak sama..,,

Kongsi Link Anda