Popular Today

Rabu, April 13, 2011

Lawatan Najib di Sarawak, kenapa mereka tidak pertikaikan Lim Guan Eng, Nik Aziz dan Anwar!!!

Nampaknya dalam sehari dua ni.. pembangkang mula menyerang DS Najib membuat lawatan kerja di Sarawak.. media utama pembangkang bersama Ngo's keparat pembangkang seperti Bersih 2.0 mula memainkan isu lawatan DS Najib..

Mereka mengatakan Najib telah menunjukkan teladan yang tidak baik kepada negara kerana sanggup berkempen di Sarawak sehingga mengabaikan tanggungjawab menguruskan pentadbiran, yang sepatutnya menjadi keutamaan..

Mengapa mereka tidak mempersoal LIM GUAn ENG, Ketua Menteri Pulau Pinang yang langsung tiada kena mengena dengan Sarawak!!!!

Lebih baik Guan Eng balik dan selesaikan masalah rakyat Pulau Pinang.. banyak lagi janji DAp yang tidak dilaksanakan di Pulau Pinang..

Kenapa tidak mempersoal Anwar Ibrahim selaku Penasihat Ekonomi Selangor.. supaya cari pelabur dan bukannya PELACUR!!!.. Anwar nak buat apa di Sarawak!!!

Betullah apa yang dikatakan oleh DS Najib.. "(Pemimpin veteran DAP) Lim Kit Siang, (Penasihat PKR Datuk Seri) Anwar Ibrahim berada di sini untuk berkempen. Lim Guan Eng meninggalkan tugas sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang semata-mata untuk berkempen. Anda patut tanya mereka terlebih dahulu,”.



Inilah sebenarnya NGO yang cakap tidak serupa bikin.. nama sahaja bersih.. tapi sebenarnya mereka tidak layak dipanggil 'bersih' mereka patut dipanggil pencacai Pembangkang.. Ini tidak mereka berselindung nama NGO yang bertuankan Parti Pembangkang!!!

Hakikatnya kehadiran Najib merupakan satu rahmat besar kepada Rakyat Sarawak.. Rakyat Sarawak patut rasa beruntung kerana pemimpin negara turun padang berjumpa mereka.. ini sangat bersesuaian dengan semangat 1Malaysia, Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan..

Tugas Najib di Sarawak ialah mendengar masalah rakyat dan mencari penyelesaian terbaik kepada rakyat Sarawak..

Tapi apa pula tugas si Lim Guan Eng kepada rakyat Sarawak..
adakah mereka menyelesaikan masalah rakyat Sarawak???
adakah mereka membantu rakyat Sarawak???
Adakah mereka menyediakan jalan kampung-kampung di Sarawak?
Adakah mereka menyediakan Sekolah di Sarawak?
Adakah mereka mahu membina klinik di Sarawak?

Jadi apa mereka buat di Sarawak???

Mereka sangat takut kepada Najib. seorang pemimpin yang berwawasan dan dedikasi kepada tugas.. tidak pernah erti penat dan mengalah.. berkhidmat untuk rakyat.. dan pastikan rakyat hidup dalam keadaan selesa dan sentosa..

Manakala pembangkang pula, mereka ialah sang perosak.. yang merosakkan rakyat Sarawak.. mereka hanya datang membawa virus perpecahan kepada rakyat Sarawak.. Hakikatnya mereka tidak boleh membuat apa-apa di Sarawak...

Jadi kepada rakyat Sarawak.. kedatangan Najib patut di balas dengan sokongan padu kepada BN pada 16 April 2011 nanti iaitu memberi kemenangan cemerlang kepada BN...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terbaik......

Kongsi Link Anda