Popular Today

Selasa, Julai 16, 2013

YB Simpang Renggam bakal digantung kerana dakwa Anwar ada banyak duit di bank luar negara!!


Hari ni YB Simpang Renggam jadi hero.. patut ramai lagi MP BN ada yg berani macam ni apabila mendakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memiliki wang ratusan juta ringgit dalam akaun bank luar negara (klik sini).

"Jeff Ooi telah membangkitkan isu ini dan Yang Dipertua telah memberi peluang kepada Simpang Renggam (Liang Teck Meng) menarik balik kenyataannya tapi dia menolak. Jadi Yang Dipertua kata isu itu akan didebatkan,"

kita lihat sahaja kemampuan kempen pembangkang hanya dengan menguasai 3 negeri atkkanlah mampu kempen secara bermewah2 dengan lori trailer, pentas bergerak dan sebagainya. Bukan setakat tu sahaja naik jet peribadi serta helikopter untuk berkempen.. itu tak termauk planing Anwar 16 September yang mahu beli MP BN sudah tentu kos duit berjuta ringgit.. 

jadi apa salahnya yang dinyatakan oleh YB Simpang Renggam.. 

Jadi apa lagi ayuh kita bahaskan!!

Ps: kekayaan Anwar bukan sahaja boleh beli barang tapi boleh juga beli orang!! hehe jgn lupa tu!!


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya hairan kenapa AP Gerakan Liang Teck Meng ini, hanya menyerang Anwar (yang memang patut dikutuk) tetapi tidak mengutuk sama, DAPBiawak/Bukan Islam PKR – dan banyak NGO-NGO, gereja-gereja Kristian Zionis dan media-media mereka, yang menerima tajaan Barat-Israel. Adakah kerana Liang ingin mengalih perhatian kita terhadap pengkhianat Bukan Islam dari DAP/PKR – terutamanya puak Kristian Zionis, yang juga amat merbahaya bagi NEGARA ISLAM kita ini Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, terutamanya Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

Sila lihat di http://www.globalresearch.ca/malaysia-failure-of-u-s-to-subvert-the-elections-and-install-a-proxy-regime/5334439, Malaysia: Failure of U.S. to Subvert the Elections and Install a “Proxy Regime”: US “Pivot” Toward Asia Trips in Malaysia, By Tony Cartalucci, Global Research, May 09, 2013:

….However, an election monitoring organization funded by a foreign government which openly seeks to remove the current ruling party from Malaysia in favor of long-time Wall Street servant Anwar Ibrahim is most certainly not “independent.”

The ties between Anwar Ibrahim’s “People’s Alliance” and the US State Department don’t end with the Merdeka Center, but continue into the opposition’s street movement, “Bersih.” Claiming to fight for “clean and fair” elections, Bersih in reality is a vehicle designed to mobilize street protests on behalf of Anwar’s opposition party. Bersih’s alleged leader, Ambiga Sreenevasan, has admitted herself that her organization has received cash directly from the United States via the National Endowment for Democracy’s National Democratic Institute (NDI), and convicted criminal George Soros’ Open Society.

The Malaysian Insider reported on June 27, 2011 that Bersih leader Ambiga Sreenevassan:
“…admitted to Bersih receiving some money from two US organisations — the National Democratic Institute (NDI) and Open Society Institute (OSI) — for other projects, which she stressed were unrelated to the July 9 march.”……

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Kongsi Link Anda