Popular Today

Isnin, Mac 17, 2014

#PRKkajang : gambar separuh bogel siapa ni??


Nampaknya kempen PKR semakin terdesak.. PKR melalui Red Bean Army mula memainkan isu peribadi. Facebook pro PKR.. Fully Support ANwar To Become Selangor Menteri Besar telah menyiarkan gambar calon BN dalam keadaan separuh bogel.

Hakikatnya PR ini memang x dapat dipisahkan dengan Fitnah.. Kak Wan pun setiap malam sudah mula menyerang calon BN Chew Mei Fun..




Sebagaimana kita tahu, Chew Mei Fun merupakan calon bersih.. tiada isu peribadi.. seorang calon yang berintegriti dan berkredibiliti. Tidak seperti kak Wan yang bertanding hanya untuk suaminya semata-mata kerana PKR adalah parti yang mengamalkan kronisme dan Nepotisme.

Rakyat sedar dari mula lagi PRK Kajang adalah mula-mula lagi adalah untuk politik sempit Anwar Ibrahim. Sepanjang kempen PR di Kajang beliau tidak menyentuh langsung isu rakyat Kajang. Jangan rakyat kajang sekali lagi di tipu oleh PKR.


Satu lagi tidak rugipun orang Kajang tidak mengundi PKR kerana mereka tetap menjadi kerajaan.. Jika undi Chew Mei Fun rakyat Kajang boleh desak kerajaan Negeri untuk kerja lebih rajin lagi. Suara pembangkang yang kuat dalam Dun Selangor sangat diperlukan untuk check n balance pentadbiran dan perkhidmatan kerajaan negeri Selangor.





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS SUKA BETINA MCM WAN AZIZAH YANG MEMPERTAHANKAN SUAMI KAKI DUBR DAN ZINAH.

USTAZ PAS SENDIRI RAMAI PENZINAH.

Kongsi Link Anda