Popular Today

Selasa, April 29, 2014

Pandai juga Obama hormati masjid.. DAP??


Tahukah anda bahawa Barack Obama membuka kasut ketika beliau masuk ke dalam rumah Allah sedangkan DAP tidak membuka kasut semasa mereka masuk ke masjid. Sikap dan etika yang terlalu jauh berbeza juga meletakkan DAP sebagai pencemar kesucian masjid. Barack Obama masuk masjid dalam keadaan menutup aurat sedangkan pemimpin DAP masuk dalam keadaan tidak menutup aurat disamping tidak menghormati azan yang sedang berkumandang. Mereka menganggu umat Islam yang sedang menunaikan solat kerana menyerbu masjid semasa waktu solat

sumber : Siemens Melayu Maju

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mana pi cerita Illuminatti, Neocon, Yahudi dll?

Buka kasut jadi Alasan ke?

Tanpa Nama berkata...

Dari sudut ini kenapa nk pusing cerita? Mmg Obama buka kasut wpun dia asing dr Islam dan hidup di negara bukan Islam..tp dia tahu hormat Islam wpun dia jauh berkuasa dr DAP lahanat.
musuh depan mata xnampak..asyik sibuk dgn Obama masuk masjid utk jd isu.. penjilat2 PR mmg dh rosak akal!

DAP mausk masjid cemar kemuliaan masjid dan surau.. pakaian spt pelacur tp masuk masjid..PAS bertepuk tngn bangga.. itu Neo Setan kenapa ko bsiing bro??

Adab Islam.tetamu dtg dgn baik kita wajib layan dgn baik wpun musuh. mcm laha PR tu baik?? entah2 kalau memerintah nnt pemimpin Israel boleh bg ceramah di dataran Merdeka kot..

Kongsi Link Anda