Popular Today

Isnin, September 15, 2014

Jawapan Calon BN mengenai isu serban yang dituduh oleh PAS!! #PengkalanKubor #OgheKito




Terima kasih Us Mat Razi, Calon BN yang menjawab tuduhan yang dilemparkan oleh PAS..

PAS sepatutnya tidak menjadikan isu mengenai calon BN memakai serban ini.. macam tak de isu langsung.. apatah serban ini adalah pakaian nabi..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nampak sangat sempit dan kurang ilmu orang PAS ni, apa kena mengena serban dengan calun..kamu ingat kamu pakai serban tu ilmu kamu hebat ke, dah banyak pahala kamu mengikut saiz serban kamu ke..kenapa pakaian yang di jadikan issue, kenapa tidak masaalah rakyat yang perlu diselesaikan dijadikan modal politik..cetek benar akal orang PAS..

Tanpa Nama berkata...

Awas jgn pakai jubah dan serban kerana jubah dan serban itu milik pas. Tanyalah tok2 Arab yg memakai jubah dan serban apakah mereka dah masuk pas ke belum? Kalau belum alamat nahaslah mereka. Jgnlah pula suatu hari nanti bila kita kemasjid pun akan dipersoalkan juga.Nauzubillah.

Tanpa Nama berkata...

Harap tok guru Haru Din tolong tarbiahkan si LEBAI JUBAH DAN SERBAN ni.

Tanpa Nama berkata...

harun din tak pakai serban ok je...

Tanpa Nama berkata...

Hsnya memperlihatkan ceteknya islam penyokong pas. Bab label-melabel musuh ni memang budaya orang pas. Semoga kita benar2 faham al quran dan sunnah. Semoga kita dilindungi dari sifat bermegah2 diri sehingga menghina orang lain. Kalau berkempen patut cerita spa kekuatan kita bukan menjaja kelemahan orang lain dan menfitnah dan buruk sangka. Cuba amati setiap ceramah orang pas... cuba analisa dimana kekuatan mereka membangun negara. Islam gah bukan kerana mereka... tapi usaha pendakwah bebas dan rakyat yg mencari Allah dgn ikhlas tanpa terikat dgn umno atau pas.

Kongsi Link Anda