Popular Today

Jumaat, Ogos 08, 2008

KENAPA DENGAN MAJLIS PEGUAM NI?

Apa sebenarnya tujuan Majlis Peguam ni?.

Baru-baru ini Majlis Peguam menganjurkan forum mengenai Ketuanan Melayu dan sekarang pula mengganjurkan forum awam 'Memeluk Islam'..

Apa ni?

Kenapa Majlis Peguam mahu memperdebat dan mempertikaikan perkara ini...

Sebab itu saya katakan, Apabila Pakatan Rakyat memerintah lebih dahsyat lagi apabila Inggeris mula-mula menjajah dahulu...

Sekurang-kurangnya Inggeris menghormati hak Istiadat orang Melayu dan Agama Islam.. tetapi Pakatan Rakyat ini memang tidak tahu hormat langsung... termasuklah semua proksi Pakatan Rakyat dan yang bertindak macam pemikiran Pakatan rakyat?

4 ulasan:

sumandak bayu berkata...

Satu isu yang sensitif takut pula nanti kami sebagai rakyat keliru tolong lah para peguam-peguam bijak pandai hargai lah kemerdekaan(perpaduan dan kebebasan) yang telah kita kecapi hampir 51 tahun. Takkan marahkan seekor nyamuk kelambu yang nak dibakar... http://www.sumandakbayu.blogspot.com

Pemuda Malaysia berkata...

Majlis Peguam pun dah tak betul...

Aspirasi berkata...

Saudari sumadakbayu dan saudara pemuda malaysia

Nampaknya hari ini kita semakin dijajah didalam kebebasan...

Bukan mudah hendak mempertahankan kemerdekaan!!!

Apatah lagi jika ada gunting dalam lipatan dan duri dalam daging...

Tanpa Nama berkata...

Apa kenanya dengan mereka ni?? Orang india ke, cina ke, kalau masuk kristian tiadapun yang berebut mayat....tapi, bila ada di antara mereka itu memeluk agama ISLAM...riuh satu kampung, merebak satu negara sampai satu dunia..Apakah bangsa-bangsa lain di Malaysia ini anti agama ISLAM sehingga begitu buruk sangkaan mereka terhadap agama rasmi negara ini??

Kongsi Link Anda