Khamis, Ogos 21, 2008

PENYOKONG PKR SEMAKIN KURANG AJAR

video

Tidak bertamadun, kurang ajar dan tidak langsung menikut ajaran agama Islam... mungkin inilah hasil didikan pemimpin agung mereka DSAI.....

4 ulasan:

Ouk berkata...

bila orang cakap ...pemimpin dia tak percaya...... itu le gaya-gaya orang PKR.......

bila wartawan tanya kat pemimpin atasan PKR..... jawab mereka ini semua kosnpirasi BN....... kepala hotak di orang le...... kalau dah kurang ajar...kurang ajar jugak le tu.....

Tanpa Nama berkata...

Mereka masih hendak menafikan lagi perbuatan keji mereka ni..

agaknya kalau depan tuhan pun mereka tak akan menagaku...

Tanpa Nama berkata...

Orang UMNO pun tak kurang hebatnya dalam bab kurang ajar. Tak payahlah nak menuduh orang lain. Ajaran orang UMNO lagi hebat. Malas aku senaraikan, buang masa sahaja. Orang UMNO bukannya reti bahasa.

Tanpa Nama berkata...

malas nk senarai atau x ada langsung? atau puak ko yg lebih kurang ajar lagi? mcm nie lah puak pembangkang. x akan mengaku kesalahan mereka. umno jugak salah. aku org umno pun boleh mengaku kekurangan parti sendiri. tp puak pembangkang.. ceh! depa lebih hebat dr org lain.. siap dah ada tiket untuk ke syurga.. nauzubillah..

zul harul zakaria
uitm shah alam

Kongsi Link Anda