Khamis, September 18, 2008

Anwar Patut dikenakan ISA.

Laporan Malaysia Indsider mengatakan Anwar hendak buat undi tidak percaya pada Perdana Menteri pada 23 September... habis satu tarikh ke tarikh lain.. lepas ni apa pula tarikh yang akan diberikan...

Persoalan kenapa buat sidang rakyat tergempar untuk perkara yang tidak tergempar... kalau Anwar dah ada nama sebutkanlah sahaja satu persatu...... tak payah asyik nak cakap bilangan dah cukup sejak sebelum 16 Setember lagi... Ingatkan rakyat ni macam lembu ker... dicucuk hidung untuk ke kanan dan ke kiri.... semua terpaksa ikut kata dia.. Kalau betul-betul nak buat persidangan dewan rakyat sebutkan nama satu persatu... kalau tidak, tidak perlu..

Bagi rakyat, Anwar ini memang telah mengamcam kestabilan politik, ekonomi, sosial dan keselamatan negara ini. Sentiasa membuat huru hara dan rakyat tidak tenteram dan patut dikenakan ISA sahaja.

Sudah tiba masanya media meninggalkan Anwar.. tak payah nak layan mamat gila (Anwar Ibrahim) ini... Publisiti yang berlebihan juga mengancam kententeraman awam. Sudah 6 bulan... hendak berapa bulan lagi rakyat terus perlu berada dalam keadaan tidak tenteram begini...


ANWAR ANCAMAN NOMBOR SATU NEGARA....

5 ulasan:

sumandak bayu berkata...

Dah pemimpin yang bernama ANWAR ni tak ada pendirian memang macam tu lah... Kalo betoi lah dia ni seorang pemimpin berkaliber mahupun ada karisma letak satu tarikh dan cakap terang-terang ni nak sembunyikan sesuatu je....... GIMIK konon cet porakkkk

TINTABIRU berkata...

Betullah..saya pun sokong tak payahlah media layan mamat ni, bukan apa makin dilayan makin menjadi pulak...ada saja isu nak diutarakan...buang karen je layan org mcm ni..

waritarakyat berkata...

Saya juga bersetuju dengan hukuman tersebut kerana beliau menggugat keselamatan negara.

JomoSama@2RRun berkata...

Semekom,
Dah memang confirm gila kuasa, nak buat macam mana?? Perkara mudah mengapa dipersusahkan,anda ada list nama, sebut ajelah satu persatu,edarkan pada wartawan dan tunggu Dewan Parlimen bersidang, anda angkat sumpah...mudah dan simple!!
Tapi, kenapa hendak buat kepoh lagi?? Strategi.. atau sengaja nak mencabar Pak Lah untuk belajar `perang saraf' dari dia.. atau memang minta di tahan ISA untuk menutup pembohongan beliau. Kalau dah kena cekup ISA, aku boleh kata polis dah rampas semua senarai nama tu dan buang masuk tandas.. habis ceritakan!!

kulaan berkata...

Salam...
Anwar Ibarhim juga terlibat dalam kes perkauman ini dahulu seperti Masjig kampung rawa...Itu sebab kenapa geng pria amat menyokong Anwar kerana dia betolak ansur walaupun mereka ini sudah kuarng ajaq sehingga penghinaan kepada Islam.
Tetapi sayang penyokong yang bodoh tidak dapat membezakan antara yang benar dengan yang batil akhirnya ramai yang kena samsu sehingga payah mahu meninggal ketagihan samsu atau tuak.

Kongsi Link Anda