Rabu, Disember 31, 2008

100 hari memperingati pembohongan terbesar Anwar Ibrahim

Pada 26 Disember 2008 yang lalu genaplah 100 hari kisah pembohongan terbesar Anwar Ibrahim kepada dunia dan rakyat Malaysia iaitu pembohongan rampasan kuasa dan penubuhan kerajaan Pakatan Rakyat 16 September 2008.

Ianya adalah satu satu pembohongan yang amat besar khasnya kepada pengundi Permatang Pauh dan Rakyat Malaysia kerana hampir semua rakyat mempercayainya.

Sebagai rakyat negara ini, saya berkata "cukup cukuplah, jangan bohong rakyat lagi!". Rakyat telah puas dibohong dan ditipu oleh PKR dengan dunia fatamorgana mereka. Berapa kali lagi rakyat akan ditipu dan diperbodohkan oleh pemimpin PKR. Rakyat mengetahui bahawa projek 16 September hanyalah sebagai laluan Anwar untuk memenangi Pilihanraya kecil Permatang Pauh dan tidak lebih dari itu. Tiada harapan baru, tiada kerajaan baru semuanya hanyalah pembohongan semata-mata demi Anwar Ibrahim, isteri dan anak beranak...

Adakah dengan pembohongan demi pembohongan ini rakyat akan terus mempercayai 'kata-kata' pembohongan Anwar lagi? Tidak cukupkah pembohongan yang telah dilakukan oleh pemimpin ini?

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda