Popular Today

Rabu, Januari 07, 2009

ZIONIS KEJAM @ ISRAEL LAKNATULLAH VS UMAT ISLAM BERPECAH

MENYAYAT HATI... Mayat seorang kanak-kanak perempuan yang hanya nampak kepala ditemui di bawah runtuhan rumahnya yang musnah akibat serangan tentera Zionis di Gaza, semalam.

------------------------------------

Penduduk Palestin berada di ambang maut apabila bantuan ubat-ubatan, air bersih dan makanan tidak dapat disalurkan akibat sekatan Israel.

Jawatankuasa Palang Merah Antarabangsa (ICRC) sifatkan keadaan di Gaza sangat-sangat berbahaya dan meruncing.

Semua hospital di Gaza kehabisan bekalan darah dan ubat-ubatan terutama vaksin tetanus untuk kanak-kanak.

Rejim Zionis tidak akan mengadakan gencatan senjata selagi Hamas tidak ‘berundur’ dan berhenti melepaskan tembakan roket ke wilayah Israel.

.

2 ulasan:

bungaraya berkata...

Disamping kita merasa sayu dan hiba dan amat bersimpati kepada apa yang berlaku di Palestine, hendaklah kita menjadikan ianya satu iktibar sebaiknya serta berdoa agar tidak akan pernah terjadi di negara kita. Semua orang tidak kira Non-muslim ataupun Muslim mesti mau ingat. Dugaan ( bencana barangkali ) akan terjadi jika Allah SWT berkehendakannya. Maksiat berleluasa, mentafsir ayat suci al quran ikut sesuka kita juga atara sebab maka allah turunkan bala bencana. Setelah bertahun-tahun meraskan perjuangannya benar, GAM tersentak apabila Aceh dilanggar thsunami. Jangan sampai saat spt itu baru PAS sedar bahawa perjuangannya kini tidak membawa apa-apa makna selain perpecahan dikalangan umah semata.

Tanpa Nama berkata...

Perpecahan drp bersekongkol dgn pati seperti UMNO adalah WAJIB kerana UMNO lah yg membenarkan judi di seluruh negeri di bwh kekuasaan mereka ini termasuk di kawasan MELAYU di melaka dan apabila PAS berkuasa sahaja ianya dpt di mansuhkan,ini adalah bukti..Bukan itu sahaja UMNO lah yg membinasakan seluruh sistem kehidupan org2 MELAYU BANGSATERCINTAKU yg kini punah, merempat di tanah warisan bangsanya sendiri..(lihatlah sendiri & nilailah sendiri)

Tuduhan pemecahbelah ini mmg telah pun di timpakan kpd RASULALLAH S.A.W apabila baginda di tuduh pemecahbelah perpaduan jahiliah yg mana sebelum kelahirannya bangsa arab jahiliah bersatu padu mengamalkan cara hidup maksiat mereka..Memang kami langsung tak pelik akan tuduhan2 liar puak2 UMNO ni dan kami akan terus berjuang sehinggalah kami menang ataupun kami mati kerana memperjuangkannya sepertimana yg di lalui olrh saudara2 kami di FALASTINE..
Dan ingatlah kata2 mahsyur pemimpin agung kami as'syahid sekh abd azaz rintisi(SEKIRANYA AKU DI BERI PELUANG MEMILIH CARA KEMATIANKU SAMA ADA MATI KERANA SERANAGN JANTUNG ATAU APACI, AKU MEMILIH APACI)Dan ianya terbukti apabila beliau syahid di bom apaci israel laknatullah..Begitulah juga kami,bilamana kami di beri peluang sama ada mau berenti berjuang kerana takutkan celaan org2 yg mencala,ataupun teruskan perjuangan sehingga menang atau pun mati kerananya,kami telah memilih akan berhadapan dengan segala rintangan yg pasti ini dan akan terus kekal sehingga manang atau mati di dalamnya..

Kongsi Link Anda