Rabu, Februari 25, 2009

MENJELANG ULANG TAHUN PEMERINTAHAN MALAYAN UNION ALAF BARU (BHG.02) - ISLAM DIPERTIKAIKAN


Kerajaan Malayan baru mula mencabar Islam sebagai Agama Rasmi Persekutuan!

Azan diperlahankan


Mempertikai pihak berkuasa Hal Ehwal Islam

Tulisan Jawi dibuang



Islam disamaratakan

Inilah bukti penindasan terancang terhadap agama Islam oleh
pentadbiran kerajaan Pakatan Rakyat @ Malayan Union Baru!

4 ulasan:

Sedingin Salju berkata...

Tapi sayang, ada juga orang islam yang sokong Malay ni.

melayu2020 berkata...

Aku sokong..kerana apa yang aku nampak di Makkah al mukaramah pun tak kurang bezanya apa yang berlaku di malaysia ini.

sampai di lapangan terbang jeddah,anda akan nampak tulisan rumi dalam 2 bahasa iaitu bahasa inggeris (untuk muslim inggeris),bahasa indonesia (untuk muslim nusantara) dan bahasa arab untuk bangsa arab. So apa bezanya dengan situasi di malaysia? Tak salah pun DAp buat gitu. Kamu je dah takde modal..hahahah

j3bat berkata...

Melayu 2020, kau sokong kafir harbi?Kau nampak tak tulisan jawi kat papan tanda tu yg si kafir harbi tu pegang?

Soal mensamaratakan Islam dgn ugama lain kau sokong juga ker ?

Tanpa Nama berkata...

ini dah jadi isu serius ni

Malaysia Maternity Wear,Maternity Wear Malaysia,Maternity Wear,Maternity Clothing,Maternity Dress,Online Maternity,Online Baby Products,One Stop Maternity

Kongsi Link Anda