Popular Today

Selasa, Mac 31, 2009

Berita baik buat BN - angin perpaduan mula bertiup dalam BN!

Nampaknya angin perpaduan terus bertiup dalam BN. Selepas UMNO menunjukkan kesatuan dan perpaduan. Kini diikut oleh MCA pula..

MCA juga dilihat ke arah penyatuan, apabila orang nombor dua parti dan bekas Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr Chua Soi Lek muncul membantu Barisan Nasional (BN) dalam dua pilihan raya kecil, Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau, Kedah and Parlimen Bukit Gantang, Perak.

Melihatkan penampilan dan mood, nampaknya timbalan presiden MCA itu telah mengetepikan "perbezaan" beliau dengan presiden parti Datuk Seri Ong Tee Keat untuk hadir bersama-sama membantu rakan-rakan mereka dalam BN menghadapi PKR di Bukit Selambau dan PAS di Bukit Gantang.

Dr Chua, bersama-sama dua naib presiden MCA Datuk Seri Dr Liow Tiong Lai dan Datuk Seri Dr Ng Yen Yen pada hakikatnya hadir dengan pemimpin komponen BN lain semalam semasa proses penamaan calon untuk pilihan raya negeri Bukit Selambau, untuk memberikan sokongan kuat kepada calon BN Datuk S. Ganesan daripada MIC.

Pada masa yang sama, Ong dan delegasi MCA menyertai pemimpin komponen parti BN lain yang diketuai timbalan presiden Umno yang baru dipilih Tan Sri Muhyiddin Yassin mengiringi calon BN Ismail Saffian ke pusat penamaan calon di Dewan Majlis Perbandaran Taiping untuk pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang.

Pada proses penamaan calon di Bukit Selambau, Dr Chua mempunyai jadual yang sibuk dengan berucap pada majlis makan malam anjuran MCA Merbok, yang dihadiri kira-kira 1,000 orang.

Inilah bukti tranformasi UMNO dan terus diterjemahkan dalam BN. Sebab itu Pas semakin panik melihat perubahan yang berlaku dalaman BN.

Ini merupakan berita baik untuk BN dan rakyat seluruhnya.. angin perpaduan dan kesatuan terus bertiup dalam BN.

Hidup BN... wadah bangsa Malaysia bersatu!

2 ulasan:

PemudaGagasan berkata...

Salamz...

jangalah pula ada yang cuba meniupkan angin kentut dalam barisan

hahahaha

Jumayatara berkata...

Bila hang tulis bekas menteri kesihatan teringat aku ada laporan polis dibuat terhadapnya.

Cakap dia hangpa boleh dengor perangai dia hangpa jangan ikut...nanti bini mintak cerai .


Just ban yourself from oral sex. Hargai isteri anda.

Kongsi Link Anda